Hallo allemaal, Morgen is het zo ver, kga maar eens naar de huisarts .. zit in mn 2e rond (ben in mei gestopt met de pil), heb daarna na 28 dagen een normale menstruatie gehad. Nu zit ik op dag 37 en maak me een beetje zorgen .. heb al weken last van lichtekrampen en heb op dag 11 t/m dag 16 bruin bloedverlies gehad .. ik ben bang soms dat mn lichaam me in de steek laat sorry voor mn gezeur misschien maar wilde mn verhaal eventjes kwijt groetjes & bedankt voor jullie reacties!
Meis niet om neerbuigend over te komen want zo bedoel ik het niet, maar je bent net met de pil gestopt. Er is hier een topic van dames die 100 dagen niet ongesteld zijn geweest na het stoppen van de pil. Het kan er gewoon bij horen helaas. Dat je een cyclus van 28 dagen hebt gehad wil niet zeggen dat het nu gelijk regelmatig is helaas. Ik denk dat de dokter ook niet veel voor je zal doen. Er staat een jaar op voor je naar de huisarts kan gaan als het dan nog niet gelukt is. Ik hoop voor je dat je cyclus snel netjes is en dat je snel zwanger mag worden, maar relax meid. Een vrouwen lichaam zit nu eenmaal raar in elkaar
Inderdaad,ben het eens met bovenstaande. Je lichaam is vast nog aan het ontpillen. Aangezien je pas in ronde 2 bent zal de dokter niet veel voor je kunnen doen denk ik. Heel wat meiden hier zitten al heeeeeel wat rondes verder. Gewoon wat geduld uitoefenen. Veel succes!
Helemaal met de meiden hierboven eens. Joh, maak je niet druk en bovendien kan een huisarts nog niet veel voor je doen, ook al zou hij/zij dat willen. Hopelijk heb je gauw een regelmatige cyclus en mag je snel een positieve test in je handen hebben maar helaas kun je op dit forum vooral minder positieve verhalen lezen van meiden die soms al jaren bezig zijn voor een kindje..
Net gestopt met de pil en nu al naar de huisarts? Geef je lichaam eerst eens even de tijd om te ontpillen.. je kunt zien hoelang ik al bezig ben en de huisarts wil nu pas verder kijken...
vind het inderdaad ook erg vroeg ik ben 1 van die personen in dat 100dagen topic uiteindelijk na 238 met opwekkers pas ongi geworden mijn huisarts (en veel andere) zeggen kom maar terug als je een jaar bezig ben
Hier na stoppen pil ook onregelmatige cyclus varierend van 20 tot 50 dagen, is volkomen normaal, en geen reden om je nu al te melden bij de huisarts. Geef het even de tijd. Hier na een klein jaar was het raak
In ronde 2 een cyclus van 37 is nog niet eens zo veel..... En zelfs als je nu meerdere weken niet ongesteld wordt is het nog "normaal". Het hoort er helaas bij en het valt nog mee . Hopelijk mag je snel zwanger zijn, want anders moet je misschien nog een heeeeleboel meer geduld hebben hoor
En hoe ging het bij de huisarts? Het is erg snel maar aan de andere kant kan de huisarts je misschien even gerust stellen. Maar kijk naar mijn cyclus... Dat is ook na het stoppen met de pil. Mijn eerste cyclus was ook 30 maar daarna..
Het zou wel mooi zijn als alle vrouwen na het stoppen met de pil cyclussen van standaard 28 dagen hadden. Was het maar zo makkelijk... Hier ook wisselende cyclussen tussen de 26 en 39 dagen en helaas ook nog steeds niet raak...