Ik heb nu getest vanaf (denk ik) 12dpo tot en met 15dpo vandaag. Hele mooie testen en ik moet er maar aan geloven, onwijs blij natuurlijk! Toch zijn de symptomen wisselend en voel ik de meeste tijd van van de dag gewoon helemaal niets... Bij mijn vorige zwangerschap was het veel duidelijker, vooral borsten die de hele tijd onwijs pijn deden. Nu heel af en toe steekjes, maar nauwelijks verandering. Dat alles geeft mij een slecht gevoel erover. Heeft iemand misschien ervaring hiermee?
Gefeliciteerd! Geen zwangerschap is hetzelfde, ik voelde deze keer ook niks! Pas met 6wk begonnen de kwaaltjes.
Ik had bij de eerste zwangerschap ook totaal geen symptomen en er loopt nu een meisje van 2 rond Symptomen zeggen niks over het verloop van een zwangerschap dus ik zou zeggen wees blij dat je niet compleet vermoeid en misselijk bent haha. Geniet er van! Je testen zien er super uit.
Ik voel meerdendeel van de dag ook niets, vind ik ook niet leuk maar ben nog wel overtuigd dat het goed gaat!
Ik heb in het begin ook bijna niks gevoelt, wel wat krampjes en zere borsten maar niet extreem. Ik vindt het mooie testen hoor, dit was bij mij toen her met 6,5 week mis ging nog lang niet zo duidelijk. Dus ik vindt het er positief uit zien hoor.
Oh dames zo fijn om te horen! Dat stelt mij wel gerust. Elke zwangerschap zal ook wel anders zijn. Toch merk ik wel weer hoe spannend het is, ook bij een tweede zwangerschap dus.
Ik voelde vanaf 4 weken ook nog helemaal niets.. borsten ook niet. Pas met 4,5/5 weken begonnen mn borsten pijn te doen, maar toen ook nog niet misselijk, voelde me kiplekker! Helaas vanaf 6 weken begon ik me enorm misselijk te voelen, en nu nog steeds. Meestal beginnen dat soort kwaaltjes ook pas dan, had ik met mijn zoon ook toen pas. Geniet er nog even van! Voor je het weet hang je boven de wc haha. Gefeliciteerd!
Ik snap je hoor! Bij de eerste hing ik met 6 weken al boven de wc pot en kon ik helemaal geen rare luchtjes verdragen. Nu wel misselijk af en toe, maar nog niet 1 keer gespuugd. En vorige keer helemaal geen pijnlijke borsten en nu sinds kort hele gespannen en pijnlijke borsten. Het is echt waar, maar inderdaad tot nu toe 2 compleet verschillende zwangerschappen. Maakt me ook onzeker, maar hoor het zoveel om mij heen van vrouwen die echt compleet verschillende zwangerschappen hebben doorlopen. Komt vast helemaal goed
Fijn! Ik nog steeds niets Alleen wat een 'zwaarder' gevoel in mn buik. Borsten vannacht wel gevoeld en bij het opstaan wat, maar tot dusver is dat het.
Hier ook nog niet echt een zwanger gevoel. Pijn in borsten soms wel soms niet. Voel me niet echt top fit en ben moe. En dat was het dan wel. Oh ja en buikpijn. Vanmorgen uit narigheid nog een test gedaan en nog steeds duidelijk zwanger. Maar het maakt je wel onzeker
Ja ik heb ook soms wat buikpijn, maar zijn geloof ik meer mn darmen! Buikje is hier nu wel rustig geweest vanmiddag Borsten nemen iets toe, maar die steekjes onderin mn buik en dat ik mn liezen voel heb ik helemaal niet eens gehad vandaag! Gek hoe dat zo afwisselt.
Het zal gewoon allemaal wel wisselen dames. Vandaag hele dag zwanger gevoel, nu weer iets minder, maar maak mij niet echt druk. Hoor echt van iedereen dat het gewoon heel erg op en af kan gaan. Was bij mij eerste zwangerschap ook zo.
Mn 1e zwangerschap ook niet veel klachten. Alleen moest k geen sterke geuren ruiken 's ochtends. 2e zwangerschap heel misselijk, regelmatig overgeven. Maar het bleek met 4 weken al gestopt te zijn met groeien en uiteindelijk een miskraam gehad. Nu voor de 3e keer zwanger, 5 weken en 2 dagen. Sinds eergisteren alleen zere borsten en weinig zin in ontbijt. Verder merk ik niks.
Wil deze toch even een upje geven voor diegene die dezelfde onzekerheid hebben als ik had. Bij mij zijn de symptomen toch heel snel gekomen. Zo zelfs heftig dat ik afgelopen weekend was opgenomen in het ziekenhuis voor uitdroging door veel overgeven door de misselijkheid. De hele dag door zo beroerd, soms wil ik wel weer even terug naar dat niets voelen pfff. Dus na postieve test nog niet gelijk wat voelen zegt niets, kan ineens allemaal komen en bij de ene is dat eerder en de andere wat later.
Bij onze enige goede zwangerschap van onze zoon dus, kwamen we er pas met 9 weken achter. (Onregelmatige cyclus en menstruatie bleef die keer wel heel lang op zich wachten) verder in de zwangerschap ook geen enkel symptoom gehad.
Het zijn mooie testen, gefeliciteerd. Ik kreeg met 6 weken pijnlijke borsten en met 8 weken begon de misselijkheid. Dus het kan heel goed dat je er weinig van voelt. Geniet ervan want als de kwaaltjes beginnen dan denk je nog eens terug aan de tijd dat je ze nog niet had hihi.
Gefeliciteerd! Lekker van genieten hoor! Mijn eerste zwangerschap had ik het hele circus; borsten deden zeer, bandenpijn, misselijk, pijn in mijn rug etc etc. Dit liep uit in een MA. De tweede zwangerschap voelde ik niets. Echt, niets. Ik kon tot 25 weken zelfs op mijn buik slapen en deed echt alles nog, nergens last van. En een gezond kleintje op de wereld gezet!