Aaahhhh wauw! Ik zeg ook zwanger! Als je zwangerschapstest op ovulatie reageert dan was het streepje veel lichter! Zo'n duidelijk positieve ovulatietest kan wel reageren op hcg en dus zwangerschap!
Ik kan me voorstellen dat je heel zenuwachtig bent. Ik zou ook denken dat je zwanger bent. Bij mij gebeurde het wel andersom, een streep op de ovulatietest als ik zwanger was, maar altijd een witte test als het niet zo was.
Nou meiden ik heb eindelijk het verlossende telefoontje gehad! En ik ben toch echt (pril) zwanger!! Mijn HCG was 187. Volgende week donderdag weer bloedprikken! De gynaecoloog heeft gezegd dat wanneer de waardes boven de 2000 zijn ze iets kunnen zien op de echo. Wanneer ik dit bereikt heb krijg ik de eerste echo. Ik snap er nog steeds niks van! Ik vind het heel onwerkelijk! Dit is mijn vierde zwangerschap binnen een krap jaar tijd! En ik hoop zoooo dat het deze keer wel goed blijft gaan!!
Owja klopt sorry, daar had ik dus echt even over heen gelezen. Maar dan lijkt het me toch echt dat je weer zwanger bent hopelijk een plakker