Hallo allemaal, Ik en mijn vriend zijn pas gestopt met de pil 24 januari de laaste pil geslikt. Op 28 januari ongesteld geworden. We hebben bijna elke dag geklust en anders om de dag. Ik heb de volgende verschijnselen: Onder ontpillen heb ik deze verschijnselen: *gevoelige pijnlijke tepels ( sinds afgelopen zaterdag 23 feb) * stemmingwisselingen (sinds 2weken) ** buikkrampen (sinds afelopen vrijdag 22 feb) * misselijkheid met over geven ( sinds 17 feb) * *droge huid (sinds een week heel erg) Verschijnselen zwanger: Onder deze verschijnselen heb ik: * uiblijven menstruatie zit nu op 29 dagen en voel nog geen menstruatie krampe die ik normaal zou hebben. * vaker plassen ook snachts ong. 1 a 2x per nacht *moeheid ( lig al om half 10 a 10uur op bed normaal 11uur) * misselijk met over geven (sinds 17feb) * opgeblazen gevoel in onderbuik (sinds vorige week) * stemmingwisselingen ( sinds 2weken) * vreemde smaak in mijn mond ( sinds een week) * rugpijn ( sinds 19 feb) * toename vaginale afscheiding * slecht slapen elke x wakker worden Ik heb vorige week donderdag 21 feb een test gedaan negatief en gister een test negatief. Ik weet nu niet meer wat ik moet geloven heb ik misschien toch nog te vroeg getest? Wie kan mij helpen? Ik weet nog niet precies wat mijn cyclus is maar vroeger had ik hem om de 3 weken. Ik heb ook een korte bloeding gehad fel rood bloed op 9 en 10 feb, dit zou een innestlingsbloeding geweest kunnen zijn als ik een cyclus had van 21dagen. Maar dat weet ik dus niet precies.. Help me aub. Groetjes
Afgelopen vrijdag zaterdag en zondag ook nog beel doorzichtig/ witte afscheiding hehad en dat is nu ook weer over.... Iamd die mij kan helpen .. Te vroeg getest???
Tja tja klinkt heerlijk Maar ook ik ben pas van de pil af. Per 1 januari. En heb ook al deze klachten gehad. Ook messelijk met overgeven. Wist zeker dat ik zwanger was. Helaas... Voor mij mocht t nog niet zo snel raak zijn. Hopelijk bij jou wel. Maar als je periode langer dan 35 dgn duurt zou ik snel naar de huisarts gaan om urine en bloed te laten testen. Wie weet maak he weinig hormoon aan. En geven de testen daarom negatief!! Morgen meteen doen hoef jeje daar geen zorgen meer over te maken. En kan jeje eventueel gaan voorbereiden op rond nr twee. Ik heb vandaag ook veel afscheiding. Miss. Een vroeg eitje??? Weet t ook niet. Cyclus is niet bekend. Meteen toen ik info werd moest ik aan de pil van mijn moeder.
Gewoon rustig afwachten . Ik zou ook niet meteen naar de huisarts gaan, je bent net van de pil af, geef je lichaam de tijd. Ik ben toen ik een half jaar niet ongesteld was geworden naar de huisarts gegaan en dat is vroeg genoeg.
Het zet me zo aan het twijfelen op deze manier dus vandaar deze blog. Ik hoorde ook dat als je vroeger vaak en veel ongi word dat nu ook is of kan zijn? Toen was ik het om de 2 weken erg veel ben daarom aan de pil gegaan. Heb ik miss te vroeg getest is dat ook nog een kans
hallo ik heb 21 jan mijn mirena spiraal laten verwijderen en had in het begin ook deze klachten 4 testen verder en nog niks dus denk dat het idd door het ontpillen komt gewoon afwachten en ander tussentijds een keer in de ochtend een testje doen succes hoop dat het raak is maar je lichaam kan je goed voor de gek houden weet ik uit ervaring :x groetjes
Ik denk dat je inderdaad even moet afwachten. Maar als je weer elke twee weken ongesteld wordt zou ik toch even naar de huisarts gaan als ik jou was.
tja ik zou gewoon nog ff wachten. je kunt nog niet uit gaan dat je idd zwanger bent als je nu over de 28 dagen zit. je lichaam moet toch echt nog wel ff wennen hoor. mijn eerste "cyclus" na de pil was 28 maar de tweede 33. het is niet voor niks ontpillen natuurlijk. als je over een week nog niet ongesteld ben zou ik nog een test doen.
Ja idd lappie want neem dat dat niet helemaal goed is. Maar ik wacht het eerst even af zit nu op.de 29e dage dus gelukkig niet om de 2weken
@ mamie82 ik denk het ook idd dat me lichaam me voor de gek houd, maar het is zo verwarrend als je wel graag zwanger wil worden!
@ itsme dank je wel voor je reactie. Zijn kruidvat testen betrouwbaar? Had nu van testjenu.nl ofzoiets
Ik heb het vermoeden dat je lijf nog aan het ontpillen is en je cyclus gewoon nog niet op gang is... Je lijf kan je goed voor de gek houden.
Je menstruatieduur en zwaarte kan best veranderen, maar volgens mij blijft de regelmaat wel hetzelfde. Kv 2v5 testen schijnen erg betrouwbaar te zijn. Ik zou ook zeker nog niet naar de huisarts rennen, geef je lijf de rust om haar cyclus weer op gang te krijgen. Het kan een paar maanden duren voor je eerste menstruatie zich aankondigd.
Inderdaad. Je hebt alleen nog de pilbloeding gehad die je altijd krijgt in de stopweek van de pil! Nog niet eens een eerste natuurlijke menstruatie. En die kan helaas op zich laten wachten na het stoppen van de pil. Je lichaam moet weer zelf op gang komen, zonder de hormonen van de pil. Je bent dan ook nog niet overtijd. Je cyclus is niet automatisch vaak weer keurig 28 dagen na pilstop. Vaak veel korter of juist veel langer! De huisarts zal nu echt niks voor je gaan doen. Ik moest destijds maar liefst na pilbloeding 126 dagen wachten voor mijn eerste echte natuurlijke menstruatie doorbrak (en toen hing ik bijna de vlag uit....). Ik ben daarin wel een uitzondering hoor. De meeste vrouwen worden toch wel binnen 40 dagen na pilbloeding weer voor het eerst echt ongesteld. Je wilt niet weten hoeveel zwangerschapstesten ik had versleten toen. Mijn advies: Doe een zwangerschapstest. Negatief is negatief. In dat geval door blijven klussen en af en toe nog een zwangerschapstest doen. Je hoeft maar plots een eisprong te hebben en dan liggen er in elk geval zaadjes klaar!
Maar wat zou die bloeding op 9 en 10feb volgens jullie kunnen zijn of zou dat mijn natuurlijke ongi geweest zijn?
Ik denk dat het vooral ontpillingsverschijnselen zijn... Maar je weet natuurlijk nooit. Laat het nog even op zijn beloop.
ja nogal he wij vrouwen hebben maar wat te verduren met die hormonen van ons snap best dat de mannen soms gek van ons worden als wij al gek van ons zelf worden hahah
Haha ja idd word al gek van me zelf dan zou mijn vriend ook gek van mij worden denk ik haha... Zit nu op dag 31 nog steeds niks te voelen we wachten maar af of de ongi komt
Hahaha!!! Idd, als wij al gek van onszelf worden wat moeten hun wel niet worden!! Mja ik zit ook niet op die vreselijke pms te wachten elke maand...