ik heb sterk het gevoel dat ik zwanger ben heb zere borsten,veel witte afscheiding,krampen in mijn buik,af en toe misselijk en mijn buik is niet opgezet terwijl ik dat altijd heb voordat ik ong moet worden..... mijn cyclus is altijd rond de 25 dagen... ik heb nu al 2 keer getest maar elke keer was ie negatief.. en er is nog niks te bekennen van de ik weet het niet meer of mijn lichaam houdt me flink voor de gek of het is nu eindelijk gelukt.... xxxx-
Ik wil je niet onnodig blij maken of verdrietig maken maar je lichaam kan laat HcG aanmaken maar je kan ook jezelf goed flink voor de gek houden. Ben je weleens vaker overtijd?
nee nooit! daarom vind ik het nu zo raar.. ik zit altijd rond de 24-25 dagen en ik heb dit keer echt veel afscheiding gehadt wat ik nooit heb. xxx
hallo, ik heb ook het gevoel dat ik zwanger ben ik ben nu 7 dagen overtijd heb er ook al 2 testen tegen aan gesmeten maar ook alle bij negatief. de eerste heb ik afgelopen vrijdag gedaan en vandaag de laatste morgen moet ik bij de dokter weer testen dan weet ik meer. groetjes van esther
ik wacht het nog effe af.. maar ik zat me net te bedenken ik heb 2 weken terug griep gehadt kan dat er ook mee te maken hebben? xxx
Ik wil jullie ook niet blij maken, maar bij mijn 2e zwangerschap sloeg de test ook pas 6 dagen na overtijd positief aan. Dus wie weet..... xxx
Mag ik misschien vragen welke test jullie gebruikt hebben? de dure test van cleare blue of predector geven vaak al negatief aan omdat er misschien nog heel weinig hcg hormonen in je lichaam zit probeer eens de test van kruitvat of trekpleister die meten vaak al een hele lichte hcg in je hormonen aan, ik was een week tevroeg met tesen maar had al een heel ligt streepje en einde van de week werd het streepje steets dikker. groetjes elvira
ik ben het nog steeds niet geworden... dit wordt nu wel heel spannend! ik ga straks nog maar effe testen denk ik.. xxxx
dank je wel! ik durf het bijna niet te hopen maar ik blijf de sympthonen houden.. ik snap het niet meer als het vanavond weer negatief is denk ik toch dat ik morgen effe de HA bel.. xxx