Hi dames, Ik ben vandaag 10 of 11 dpo, CD25. 13 dagen na de Ovitrelle spuit en 11 dagen na de iui. Kan een zwangerschapstest opeens weer hcg aantonen, van een restje Ovitrelle? De test van gisteren, zelfde tijd getest en hetzelfde merk was negatief. Maar nu staat er een streepje Ik vraag me dus af of dat nog Ovitrelle kan zijn. Foto 1 binnen afleestijd zonder flits Foto 2 binnen afleestijd met flits Foto 3 na afleestijd, opgedroogd
Het kan beide kanten op. Als je urine gister iets minder geconcentreerd was en vandaag wel dan kan het nog van de ovitrelle zijn. Maar ik hoop natuurlijk dat het van een zwangerschap is. Als de komende dagen de streepjes oplopen is het van een zwangerschap. Ik duim!
Als er morgen of overmorgen oploop te zien is dan is t eigen hcg en ben je dus zwanger ik duim voor oploop!
Ik heb in dezelfde situatie gezeten maar dan met pregnyl. Ik bleek zwanger. Ik hoop jij ook! Ik duim voor je!!!
Ik weet het niet hoor. Als je avonds test is de vergelijkbaarheid denk ik veel minder omdat je niet weet of het even verdund is. Heb je bijvoorbeeld net zoveel gedronken en even lang opgehouden? En deze testen drogen nog donkerder op. Ik ben zeker realistisch en het kan over zijn, maar die conclusie is iets te vroeg om te trekken nu Maar snap dat je hem liever donkerder had gezien
Dankjewel voor jullie positiviteit ❤️ het is heel moeilijk voor mij om positief te blijven na zoveel negatieve testen. Ik heb mijn testen binnen afleestijd naast elkaar gezet. Vandaag 12 dpo 15 dagen na Ovitrelle 13 dagen na IUI Wat denken jullie? P.s. m'n temp is ook gestegen t.o.v. gisteren
Ik denk dat je (eindelijk) een plakker te pakken hebt! Ik zie iig duidelijk een oploop. Die van vanmorgen is echt veel duidelijker dan die van gisteren! Ps: ik las dat je een avond tester bent eigenlijk. Probeer eens na het opstaan en eerste keer plassen niets/ weinig te drinken, en dan met 2e urine te testen. Dat gaf bij mij (ook geen ochtend tester) altijd het beste resultaat!
ik zou voortaan gewoon lekker sochtends testen. Dat maakt de vergelijkbaarheid beter. zo deze testen vind ik de oploop best goed uitzien. Komende dagen moet het echt hard gaan stijgen, dat bepaald of het echt blijft plakken Ik durf wel te stellen dat dit niet de ovitrelle is en je zwanger bent. Nu spannend of het de komende dagen op blijft lopen. Spannend meid! Als je trouwens 13 dagen na de iui ben, dan ben je nu toch 13 dpo?