Help? ik snap het niet meer

Discussion in 'Zwanger worden' started by suuzie2, Feb 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suuzie2

suuzie2 Actief lid

Dec 5, 2010
    144
    0
    0
    Ik ben 7 januari voor het laatst echt ongi geweest, en ben toen uitgegaan van een cyclus van 32 .. dus was afgelopen dinsdag 1 week overtijd. Heb 1,5e week terug wel een blaasontsteking gehad. (normaal ook nooit)

Gister ochtend ging ik naar de wc, en er kwam wat bloed mee tijdens het plassen, het was niet echt donkerrood maar meer lichtrood.. dus ik dacht zal wel mijn ongi zijn .. maar vanochtend zat er in mijn maandverband niet meer dan alleen wat bruin / gelige afscheiding en tijdens het plassen ook niets meer :(:(:(:(

Iemand enig idee?

2. meertje

meertje Bekend lid

Sep 12, 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb je al een test gedaan!!

3. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Ja ff een testje proberen

4. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik heb jaren een menstruati gehad die er zo uitzag zoals jij omschrijft... Ik had toen extreem overgewicht... helaas kan dat je hormoonhuishouding beinvloeden net als ondergewicht. (zeg niet dat het bij jou zo is)

En... hoe lang ben je gestopt met de pil?

Er kunnen zoveel factoren meespelen.
    Dames die net gestopt zijn met de pil kunnen hele lange cyclussen of hele korte cyclussen hebben, zelfde geld voor de ongi, die kan ook nogal van slag zijn.

5. vasca

vasca Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,489
    0
    36
    en weet je zeker dat je geen blaasontsteking meer hebt? Dat kan ook bloed geven zoals je beschrijft en kan ook er zijn, zonder dat je echt pijn hebt.

Maar zou zeker een testje wagen en als dat niets oplevert, even naar de dokter!

Maar laten we hopen dat je 2 mooie strepen hebt straks!

Share This Page