Toch niet raak??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ProudMommy86, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMommy86

11 dec 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week donderdag of vrijdag heb ik mijn eisprong gehad...
    Hebben het samen rond die dagen meer dan gezellig gehad;) :p
    Normaal heb ik na me eisprong nergens last van qua steekjes en krampen en nu heb ik dat de hele week wel gehad.. Dit is echter sinds gister helemaal weer weg...
    Wat ik me van de vorige keer kan herinneren is dat ik tot aan het testen alleen maar zulke "klachten" had... Zal het dan toch niet raak zijn geweest??
    Iemand hier ervaring mee, dat de steekjes en krampen verdwenen waren na een paar dagen en het toch raak was?

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik heb rond dezelfde tijd als jij mijn eisprong gehad, ik heb ook steekjes gehad tot aan gister, maar vandaag is het helemaal weg.

Wat ik geleerd heb ik dat ons lichaam doet wat zij wil. Wil zij steken, dan steekt zij. Met of zonder reden, dat maakt haar niets uit :p

Ik maak me pas 'zorgen' als mijn menstruatie uitblijft. Alles wat daarvoor gebeurd laat ik gaat omdat ik mijzelf anders gek maak.

Wanneer moet je menstrueren? De kunt een paar dagen daarvoor een testje wagen als je wilt :)

Succes!

3. ProudMommy86

11 dec 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja ons lichaam is maar een raar iets xD
    Misschien komt het ook wel omdat ik er nu bewuster mee bezig ben..
    Vorige keer was ik heel onverwachts zwanger en er dus totaal mee bezig..
    Als het goed is moet ik volgende week donderdag of vrijdag... Heb nu al veel testdrang hahaha maar denk dat ik nog maar eventjes moet wachten xD

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het lichaam is raar; de ene keer kan je wel iets voelen en de andere keer niet terwijl de uitkomst dan hetzelfde is. Er is dus hieraan niks te zeggen helaas. Even afwachten :)

Deel Deze Pagina