hallo dames ff duidelijk hier mijn lijst 10 feb ongi 11 feb ongi 12 feb ongi 13 feb ongi 14 feb ongi (tevens laatste dag) 15 feb sex gehad + pil 16 feb pil 17 feb pil 18 feb geen pil meer geslikt gestopt 3 maart sex gehad 8 maart ongesteld dacht ik kleine mini druppels roze ik dacht omgi te worden maar was na een aar druppels over nu is dus mijn punt ik moet ongesteld worden ... ik heb gister een zw test gedaan ! wit! ik zal even een bijlage erbij doen van mijn fotos de foto is net gemaakt dus nog erg donker mijn vraag is dus ? hoe kan een ovu test in 2 dagen zo donkerder worden terwijl je ongesteld moet worden op de test van de 9e zit een donker vuiltje zie ik nu maar er staat een super lcht streepje Bekijk bijlage 229716
Waarom heb je een ovulatietest gedaan? Ovulatietesten reageren op LH, LH zit altijd in je urine, in afwisselende mate. Zo synthetiseert dat 's nachts, en kan je 's ochtends met ovulatietesten (met geconcentreerde urine) vals positief voor ei testen. Daarom kan je het beste 's middags testen. Maar goed, je testte hier niet voor je ei. Dat hij wat donkerder is, kan gewoon met die schommeling te maken hebben. Hij is niet positief, als hij heel donker was geworden had het op een zwschap kunnen duiden omdat ovulatietesten ook op HCG reageren. Maar omdat je zwangerschapstest wit was, zou ik daar (nog) niet vanuit gaan. Zolang je niet ongesteld bent, zou ik om de dag een zwangerschapstest doen. Wat ik ook niet snap, is waarom je nog tot halverwege de cyclus de pil hebt geslikt? Dat kan sowieso zorgen dat je cyclus helemaal niet betrouwbaar is nu, je weet helemaal niet wanneer je ei was. Met de pil heb je geen eisprong en ook geen 'echte' menstruatie (alleen ontrekkingsbloeding).
ik heb maar 3 dagende pil geslikt. toen wij toch hebben besloten helemaal te stoppen voor een 2e en omdat ik last heb van de hormonen .. mijn ovu testen zijn smiddags gedaan ik doe ovu testen om een beelt te krijgen van mijn cyclus..
maja dan alsnog snap ik niet waar dat veel donkere streepje vandaan komt.. hij is zo hier ook iets donkerder dan op de foto
Door die pil is je cyclus in de war denk ik. Je hebt nu je eisprong denk ik. En als dat niet kan, doe een zwangerschapstest.
Als je pas net gestopt bent met de pil dan moet je hele cyclus nog op gang komen, dus kan je ook een lange cyclus hebben. Denk eerder dat misschien je ei er aan komt?
Als je net gestopt bent is dit absoluut niet laat. Ik werd aa ongi na dag 38. En lees vaker dat dame's bv pas na 50dg ongi worden. Dudok zou niet uitgaan van een cyclus van 28dg! Succes!!
humm.. nou oke ! waarom in van 28 - 30 dagen uitga is toen ik ben gestopt om k te krijgen as mijn cyclus ook gewoon 28 - 30 dagen ook toen ik stopte.. maar ik doe straks nog een ovu test ..
Ik denk dat het gewoon een fluctuatie in LH was. Hij was vrij donker, maar niet even donker als de controlestreep, en als een ovutest positief is, moet hij minstens zo donker zijn als de controlestreep. Ik zou doortesten tot ei. Met 3 pillen kan het best ontpillen zijn, die heb je immers aan het begin van je cyclus genomen. Normaal onderdrukt die pil je ei. Niet vreemd dat je ei deze cyclus later of misschien niet zal komen