Innesteling of blaasontsteking?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door IJsthee, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Hoi dames,

Vannacht werd ik ineens wakker met een flinke aandrang om te plassen, ben daarna in een half uur tijd nog wel vier keer geweest (hele kleine beetjes), voelde als een blaasontsteking. Echter ook wat roze afscheiding gehad (geen roze urine, echt roze afscheiding), en geen pijn bij het plassen, alleen steeds de aandrang. Ook voel ik vandaag al de hele dag zo af en toe m'n baarmoeder behoorlijk goed, kan het niet echt krampen noemen maar iets dat erop lijkt. De rest van de dag de aandrang niet meer gehad, en ook geen rozeverlies meer.

Ik zit op dag 18/19 van mijn cyclus, het lijkt me nog te vroeg voor innesteling, maar gezien het roze verlies zou dat het misschien toch kunnen zijn? Volgens de ovu testen op dag 14/15 mijn eisprong gehad. De hele maand gezellig gehad :).

Zijn er meiden die ook zoiets hebben gehad, en zwanger bleken te zijn? Kun je de innesteling überhaupt goed voelen? Of zegt het helemaal niks.

Alvast bedankt :)

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dat van het plassen ken ik niet, maar ik heb ook een paar dagen na mijn eisprong een beetje bloed gehad, anderhalve week later een positieve test!
    Hoop t voor je! Succes met wachten tot je NOD!

3. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik heb dat van het plassen elke maand rond de eisprong

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Misschien wel allebei? ;) Zou als je je bedenken hebt sowieso even je urine laten testen, baadt het niet dan schaadt het niet :D

5. Wesp

Wesp Lid

26 jan 2014
    80
    0
    0
    Dat plassen herken ik wel, maar bij mij is het op de dag van de eisprong, of net daarvoor. Ik heb het idee dat ik dan niet goed kan uitplassen. Geen idee hoe het komt maar heb het al jaren.

6. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties :)!

Lijkt dus niet echt een symptoom van de innesteling... Zucht :) nog zo'n 10 dagen wachten tot NOD.

7. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Hier was dat bij alle drie de zwangerschappen het eerste symptoom!en maar testen op blaasontsteking en de dokter maar volhouden dat ik het niet had!!later een positieve test dus het kan wel!

8. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Jolien, wat bijzonder dat je dat alle drie de keren hebt gehad! Fijn om te lezen dat iemand het herkent.

Deel Deze Pagina