Hoi Meiden, Ik ben nu 6 weken zwanger en heb totaal geen zin in sex. Ik voel me moe en misselijk en wil 's avonds gewoon slapen en met rust gelaten worden. Mijn partner wil echt iedere dag sex, ik heb ook geen behoefte om hem 'te helpen', ik ben gewoon te moe. Ik heb er tijdens een hormonale bui uitgegooid dat hij maar naar de dames van plezier moest gaan...niet heel handig . Dit doet hij gelukkig niet maar ik vind het wel lastig. Heeft hier nog iemand ervaring mee?
Hier ook geen zin in seks, door bekkenpijn is het ook erg ongemakkelijk... Mijn 'geluk?' Vriend vind het momenteel ook niet echt nodig ofso, hij vind me wel mooi (zegt ie) maar hij heeft niet het gevoel dat we met zn 2en zijn en dat vind hij ongemakkelijk... Hier dus al enige tijd zonder seks, maar wel intiem hoor, lekker samen douchen en knuffelen Helemaal niet raar in ieder geval
hoi Martinelli, Gelukkig, wat fijn om te horen. Dat samen douchen is wel een goede tip, dat kan dan lekker voordat ik ga slapen en misschien koelt hij dan af haha.
Hier was dat ook het geval ondanks ik buiten de moeheid geen klachten had. De goesting was echt erg ver, onder het vriespunt. Ik had gelukkig een vriend die het wel begreep maar uiteindelijk moet je soms wel eens een toegeving doen. Bij mij ging het beter na de 20 weken.
Hier ook al 10 weken geen sex gehad hoor 😂 Ik heb er gewoon geen zin in. Ben vaak moe en misselijk en wil dan net als jij naar bed. Misschien vanavond.... 😏
Hier bijna 2 weken geen seks, maar wel knuffelen, samen douchen en hopen dat het geen 7 weken meer gaat duren voordat ik moet bevallen
Toen ik zwanger was had ik het eerste trimester ook 0,0 zin in sex. Mijn man had hier gelukkig alle begrip voor. Bij mij veranderde het na het eerste trimester gelukkig. In het tweede trimester had ik alweer meer zin en in mijn laatste trimester wilde ik elke dag. En na de bevalling toen ik borstvoeding gaf had ik weer 0,0 zin... Belangrijk is om dit gewoon met je man te bespreken. vertel hem dat je door de hormonen en je kwaaltjes minder zin hebt. Het is ook zijn kindje dus ook hij zal zich moeten aanpassen!
'Ik had gelukkig een vriend die het wel begreep maar uiteindelijk moet je soms wel eens een toegeving doen'. Ik snap niet dat mannen dan seks kunnen hebben, als de vrouw geen zin heeft. Dan spoor je niet helemaal.
Hier is mijn zin in seks ook serieus verminderd. Vooral door de misselijkheid en vermoeidheid. Maar begrijp wel dat een man die lichamelijk veranderingen niet voelt en zijn zin in seks hetzelfde is als voorheen. Wij hebben nu toch nog ongeveer één keer per week seks, ik geniet ervan (maar niet zoals voorheen) en probeer ook aan de noden van mijn man te denken en niet enkel aan eigen noden. Ik vind het trouwens niet erg om dan zelf eens een keertje niet echt in de stemming te komen en niet klaar te komen. Ik probeer gewoon te genieten van het intiem zijn. Mijn man pusht mij ook niet, maar ik gun hem graag dat pleziertje. Ik denk wel dat kussen, knuffels geven, aandacht geven aan elkaar,... wel belangrijk is, ook al heb je geen zin in seks. Maar ik hoop van harte dat mijn zin in seks wel sneller gaat terugkeren dan na de bevalling pas
Hier is het juist andersom en wil manlief niet meer. Hij vindt het een onprettig idee dat zoon daar ergens zit. Terwijl ik juist heel graag wil en het soms best frusterend vindt. Laten we hopen dat de kleine man er snel is!
Ik heb ook geen zin in sex. bij de eerste 2 zwangerschappen moest mijn man bij het 2e trimester flink aan de bak! Nu de 3e op komst is heb ik echt geen zin in sex... Ben ook nog wel veel moe misschien heeft dat ermee te maken? Soms doet het ook pijn dus van mij hoeft het niet zo vaak
Haha heel herkenbaar. Al sinds begin zwangerschap heel weinig zin. In 2e trimester komt dat vaak terug las ik overal nou mooi niet dus. Gaat onhandig, weinig zin, baarmoeder schiet in een spasme . Frequentie is echt bedroevend. M'n man maakt hier echt totaal geen probleem van, hoort er ook bij zegt ie. We zijn verliefder dan ooit alleen resulteert dat even niet in feest tussen de lakens. Ach komt wel weer.
Hier ook al een tijd geen seks hoor. Ik heb geen zin en manlief heeft geen hoog libido (integendeel) dus dat scheelt.
Na 4 weken, snap ik ook wel dat een man het moeilijk krijgt. Dan vind ik dat ik niet enkel naar mijn noden moet kijken maar ook naar zijn. En zeker als hij die 4 weken zo lief is geweest om mij niet te pushen. Dan vind ik wel dat ik gerust van mijn kant eens een effort mag doen En t is niet omdat er geen goesting is, die niet kan komen.
hier ook echt geen zin! 16 weken misselijk geweest en moe. Voel me nu beter dus wie weet. vriend maakt er geen punt van. Hij helpt zich zelf maar even 😂 aan zijn zin ligt het niet. Hij vind me prachtig nu! voel mezelf soms schuldig maar hij dringt ook echt niet aan.
Hoi meiden! Bedankt voor de reacties, ik heb een voornemen om vaker samen te douchen, misschien helpt het. Kan ik hem misschien helpen, het blijft lastig. Ik heb er met hem over gepraat over de hormonen etc. maar heb het idee dat hij het een beetje onzin vindt, neemt het niet zo serieus....Mannen beleven zo'n zwangerschap zo anders.... Ik hoop maar dat mijn libido in na 12 weken weer beter wordt, maarja het is afwachten.
Eerlijk ik vind dat je vriend wel wat meer begrip mag gaan tonen. Als hij t nu al moeilijk heeft hoe dan na de bevalling? Dan heb je meestal de eerste 6 weken geen seks. Ik ben zelf na m'n bevalling ziek geworden waardoor we een aantal maanden geen seks hadden. Mijn man was juist heel begripvol en heeft me nooit gepusht. Sowieso zou ik al gek worden van een vent die elke dag seks wil.
Bij mij volledig omgekeert Eerste weken bijna geen last gehad van kwaaltjes en toen ging het nog wel... daarna is vriendlief meer gaan werken en hij is nu altijd moe.. ik absoluut niet Weet zelf ook niet uit wat ik daar nou precies mee aan moet.. ik denk ook bij mezelf na de bevalling word het nog minder en het is nu zowat al 0.. maarja zal allemaal wel goed komen.. het is allemaal niet niks en we moeten toch elkaar een beetje tegemoed komen.. misschien voel je je na het 1e trimester een stuk beter en wil je weer elke dag We weet toch niet hoe het loopt.. het belangrijkste is dat je er voor elkaar bent en knuffelen is even fijn😊
Ik zou gek worden van een man die elke dag sex wil... Hij moet zich ook kunnen beheersen hoor vind ik. Je bent pril zwanger en dan wil je gewoon geen polonaise aan je lijf, wat begrijpt hij daar niet aan? Laat hem zichzelf helpen denk ik dan. Klinkt wrang maar zo denk ik er echt over. Helemaal met t oog op de toekomst, na de bevalling kán het lang duren voor je het weer wilt dus laat hem er nu maar vast aan wennen. Doe ajb geen concessies op dit moment als je daar geen zin in hebt. Je hebt alle recht het nu niet te willen. Ik heb dat ook niet gedaan en op een gegeven moment kwam de zin weer terug en toen vond ik het achteraf zo tof van hem dat hij me niet lastig had gevallen in de periode dat ik het niet wilde. Ik heb het toen weer helemaal goedgemaakt
Hier is het libido ook aardig laag. Ik heb een paar keer een opleving gehad, maar dat is inmiddels ook weer bijna 3 maanden geleden. Nu gemiddeld 1x per 2/3 weken, maar dat is meer omdat het in mijn gedachten nog leuk is, maar de realiteit met een dikke buik ( 27 weken) die continue hard is, is er weinig lol aan. Gelukkig hoeft het voor mijn vriend ook niet zo nodig.