Nee dat lijkt me ook niet al te best! Ik lees ook al die tijd al mee hopelijk komt ze later nog terug om te vertellen hoe en wat.......
Hoi hoi:! Sorry dames dat het verhaal even op zich moest laten wachten. Had het verhaal helemaal uitgetypt op de laptop tot me laptop besloot te staken en uitging Dus vandaar de verlate versie Eergiateren nacht naar de HAP gegaa, doorgestuurd naar fe SPH( Kon ik daar weer uren wachten, in een over belichtte kamer die niks goeds doet voor je migraine!! Komen ze de volgende ochtend met dat ze een nier ontsteking DENKEN, en dat ik moest blijven tot in iig maandag, want dan komt de "hoge/slimme" dokter die hwt beter zou moeten weten :s. Ik wist zowieao dat ik daar geen uur langer wou blijven (ziekenhuizen, triggere aura migraine bij me) dus nadat ik met zekerheid van de dokters had begrwpen dat het goed ging met de beeb, en het geen kwaad kon voor de beeb indien ik geen medicatie slikkte heb ik mezelf ontslagen. Het gaat nu echt eeen atuk beter, ik voel amper tot geen pijn meer. en moet zo dadelijk terug naat het ziekenhuis. En dan even kijken wat de dokter te zeggen heeft... XxxxxxX!
Succes vandaag in het ziekenhuis! Fijn dat de pijn zo goed als weg is en dat alles goed gaat met de baby! Sterkte!
Suc6 vandaag in het ziekenhuis, hopelijk is alles helemaal goed met jou en de baby, wel fijn dat je in ieder geval minder pijn hebt nu! Suc6