mega veel bloedverlies en toch goeie echo?

Discussie in 'Miskraam' gestart door s1986, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Heb vanmiddag echt mega veel bloed verloren in 1 kwartier meer dan twee maandverbandjes vol wc zat helemaal onder. Maar ook de vloer in de woonkamer. Heb gelijk een echo gehad, alles was in orde niks geks te zien!!

ONgelofelijk toch. Toen ik thuis was weer een flink stolsel verloren en krasmpen bij mn linkerlies. Weer gebeld warme kruik en paracetemol. Bloed nog steed een beetje en krampen gaan meer naar t midden toe nu....Had net 1 dikke donker rode sliert 7 a 8 cm lang heel taai en doorsnee 2 cm.

Pfff weet het allemaal niet meer, zodra ik weer veel verlies krijg moet k gelijk bellen. Bij koorts ook al is mn termometer kapot....

2. C78

C78 Niet meer actief

Wat naar dat je zoveel bloed verliest! Ik heb (bij mijn mk) ook een keer echt veel bloed verloren. Het stroomde er ook echt uit... Ik was toen ook heel erg geschrokken!!
    Gaf de gyn niet een indicatie van wat er aan de hand kon zijn?

Ik hoop voor je dat het iets anders is wat de bloeding heeft veroorzaakt en dat je beebje nog lekker bij je blijft!

Heel veel sterkte!

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Ik moet zelf bolldetjes erin doen 3 maal daags misschien iets beschadigd. Een flinke ader, maar de krampen daar maak ik me het meest zorgen over hoor!

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Yup heb ik ook gehad, helaas liep mijn verhaal minder goed af.
    Na al het bloed (het stroomde er echt uit, totaal 3 dagen) een prachtige echo met 8 weken (ik moest maar eens gaan genieten...).
    helaas was dat te vroeg gejuigt, met 11 weken wees de echo uit dat kleintje al enkele weken overleden was.... Ik hoop voor jou op een betere afloop. Sterkte!

5. s1986

s1986 Niet meer actief

Had jij veel krampen ook?

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nope geen krampen gehad. Na de echo nog 1 keer flink bloed verloren (hadden ze ook al gezien op de echo) en daarna niets meer (enkel wat bruinig, was oud bloed volgens de vk...)

In jou geval eiste ik iedere week een echo nu, maar goed, ik ben niet zo'n fijn voorbeeld.... :(

7. s1986

s1986 Niet meer actief

hey, Hier wel krampen echt pfoe ondragelijk bijna!!Ben niet echt kleinzerig ook hoor... Ze gaan volgende week een echo doen tenzij er weer ernstigs bloedverlies dan eerder. Spannend dus bloed word nu minder geen proppen meer gehad en kramp is zo goed als weg. Maar heb dan ook hele middag tot nu op de bank gelegen met een kruik en paracetemol.

8. s1986

s1986 Niet meer actief

Heb goed geslapen vannacht tot een uur of half 7 had weer kramp. Dus kruik erbij en paracetemol... Werd half 9 wakker van een nattig gevoel. Hup snel naar de wc en liep weer leeg. 1 stolsel zoals gister en 1 ter groote van een manderijn. Denk zelf dat dit de vruchtzak was gevuld met bloed of iets dergelijks.DUrf niks meer bang dat ik weer leeg loop. Is toch niet goed dat ik zoveel bloed en dat het zolang duurt allemaal??

9. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Wat vervelend dat het nog niet over is gegaan! Ik zou vandaag gewoon weer bellen en vertellen dat je nu nog een keer zoveel bloedverlies hebt gehad. Zeker als je twijfelt of het het vruchtje was, vind ik gewoon dat ze iig even moeten kijken.

Heel veel sterkte meid. Ik duim voor je dat alles toch goed is!

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    misschien anders toch weer even bellen meid
    zeker nadat je die stolsels verloren bent.
    dan kunnen ze even kijken of het kindje er nog wel zit.
    heel veel sterkte!
    bloedverlies is idd heel eng, heb het zelf ook gehad, 5 pakken maandverband per week gingen er zeker doorheen.

11. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou meiden heb gebeld en weer een cho gehad. Ben met mn schoonmoeder gegaan mannetje was te ver weg om mee te gaan. Ongelofelijk het zit er nog steeds. De krampen zijn geweest van een binnewaartse bloeding.... De plek was te zijn links op mn baarmoeder wand en uk zit rechts... Bij de innesteling een flinke adere geraakt. Ze had het nooit eerder gezien al was ze dan ook niet zo heel gek oud naar mijn idee begin 30 ofzo!

Helemaal happy maar toch bang voor nieuwe bloedingen!!

12. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    ik hoop voor je dat alles blijft zitten sterkte.

Ik heb het ook gehad en helaas anders afgelopen.

29 Mei kreeg ik heel veel bloedingen in Spanje, gelijk daar naar het zh gegaan en kreeg een echo en alles zat er nog. Een dag later s'avonds weer veel bloed en verloor een stolsel en daarna het vruchtje en daarna weer veel stolsel ik heb daar met spoed een curretage ondergaan omdat ik teveel bloed verloor, ik had ook geen krampen.

Het bloed is echt verschrikkelijk en je wordt er heel bang van, krijg je weer bloedingen zou ik direct gaan bellen, gelukkig hebben ze bij jou wel een wondje gezien waar het vandaan kwam konden ze bij mij niet zien.

13. s1986

s1986 Niet meer actief

Wij dachten ook zoiets precies zoals jij t verteld maar na die krampen ed wist ik het wel zeker. Vooral die grote bloedbal.

PFFF je schrikt je helemaal kapot maar door al die stolsels dachten zelfs de vk dat het een mk was. Gister was er geen wondje te zien en nu gelukkig wel. Alles goed verder hartactie alles goed gegroeit. Spannende tijden komen er nog aan tis nu al een dwarsligger;)

14. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Angst voor bloedingen zal er altijd in blijven zitten, ik ben blij dat jullie kleintje er nog zit en alles goed met hem gaat.

heb er al wat bloedingen opzitten inmiddels, laatste was paar dagen geleden nog.. ook ik had toen weer angst.. dus helaas.. angst voor bloedingen blijft..

Hoop dat je straks een mooi kindje vast mag houden.

15. s1986

s1986 Niet meer actief

Dankje wel hoop dat het bij jou ook goed blijft gaan zonder bloedingen het liest!!! Al doe ik vandaag niets meer uit voorzorg...

16. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Rustig aan inderdaad..
    Maandag een mooie 20 weken echo gehad alleen hartje kon ze niet 100% zien dus moet straks weer terug..
    Zonder bloedingen zou idd het fijnste zijn ja.. helemaal voor je gemoedsrust..

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hoi hoi,

ik heb bij mijn derde zwangerschap in het begin ook heel veel bloed verliees gehad. het stroomde er echt uit. het duurde steeds anderhalf tot 2 dagen en dan weer een paar dagen niet. vanaf een week of 6 tot 10.
    ons vruchtje bleef zitten en is nu een mannetje van 7 weken!
    ik was ook bang dat het mis was, had de maand ervoor een mk gehad...
    bij mij was het een hematoom (een bloedprop in de baarmoeder) die steeds ging bloeden. die bloedprop was veroorzaakt bij de innesteling en moest langzaam worden opgenomen door mn lichaam. met 13 weken was ie zo goed als weg...

echofoto's, zie album 'zwangerschap 3'...

ik hoop dat het bij jullie ook zo'n mooie afloop mag hebben. sterkte!

18. s1986

s1986 Niet meer actief

Dankje!! Is het bij jou die grote donkere vlek erboven dan? Die zie je bij mij niet iig. Alleen aan de rand paar zwarte rondjes vlekjes achtig iets...

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja er zitten twee vlekken zeg maar, in de onderste zit het vruchtje en de bovenste was het hematoom...
    een week later met de echo, was ie in 2 delen gesplitst, dus dat kan ook nog...

20. s1986

s1986 Niet meer actief

Bij mij zie je alleen 2 zwarte rondjes naast het normale zwarte rondje zeg maar;)Daar was ook de bloeding geweest zei ze. Maar op al mn echo foto's zie je die stippen. Dus beetje vaag. Hoop dat t lkkr stopt en niet meer terug komt ga anders vragen of ze het niet aan kunnen branden ofzo:$ DIt is zo eng je bent nog bang dat je doodbloed ofid.

Deel Deze Pagina