Hallo allemaal! Gisteren fietste ik na een lange dag naar huis. Boven in mijn buik ging het ineens erg pijn doen! Het gekke was dat het alleen bij het trappen was. Het deed echt erg pijn Ik ben dus heel rustig naar huis gefietst maar stond op t punt te gaan lopen. Als ik heel rechtop zat en mijn buikspieren spande werd t iets minder. Eenmaal thuis op de bank was t over. Vaag he... Nog meer mensen hier ervaring mee?
kon ook niet meer fietsen van de pijn rond de 20e week.. ben vanaf toen ook niet meer wezen fietsen.. heb geen idee wat t was, maar pijn is geen goed teken..
Hai, Dit heb ik ook altijd, het voelt alsof je steken in je buik hebt zodra je weer gaat trappen. Ik denk dat het gewoon vermoeidheid is, het voelt bij mij ook wel als een zij-steek alleen dan in mijn buik. Denk dat je dan gewoon even rustig aan moet doen.als ik te lang loop krijg ik overal steken, het is ook natuurlijk zwaar voor je lichaam. Ik heb dat trouwens ook dat zodra je stopt met trappen dat het over is. Ik denk niet dat het heel erg is ofzo maar gewoon een teken van je lichaam dat het te zwaar is. Groetjes Paulien
Ik had dat ook tijdens de 2e helft van mijn zwangerschap. Ik ben toen ook alles maar gaan lopen of met de auto weggegaan.