ik vind tara wel een leuke naam... *Noëlle *Noa Maarre das niet met een t of a Niet voor mezelf.. heb voor een meid en een jongen al een naam... zelfs al zouden het tweelingen worden Vriendje-lief is er helemaal mee eens!
Ik vind zelf meisjes namen makkelijker, maar mijn man is een stuk moeilijker. Hebben nu 2 namen (j/m) die wel aardig zijn. Gelukkig heb ik nog even. Van de week maar weer eens een namen sessie inlassen. Heeft mijn man nooit zin in, als het aan hem ligt doet dat als ik de verloskamer binnen ga. Wat meisjes namen: Calleigh Lonny Celine Lauren Eline Yeline Rena Izobelle Rozalie Lois Estelle Stella Bednk er zo meer, nu even eten gr Jodi
He dames...graag jullie mening... De meisjesnaam die wij mooi vonden was Aileen,maar het zusje van mijn vriend droeg die naam,zij is overleden.Nu wil de moeder van mijn vriend niet dat wij haar naam aan ons kind geven,maar we hebben een varriant gevonden die er op lijkt. Ik moet nog aan m'n schoonmoeder vragen wat zij ervan vindt,of het niet teveel lijkt op... Wat vinden jullie,moet dit kunnen of niet: Aylin --- Spreek uit als Ailin Of lijkt dat te veel op de uitspraak van Aileen(Aailien) Verder vond ik Enya heel mooi,maar dat vindt mijn vriend te buitenlands... Toen stuitte ik op Nomy,maar ik weet nog niet of ik die naam juist geweldig vindt,of maar zo-zo... hahaha....die hormonen ook
wij hadden juist heel snel een naam voor een meisje en vonden het voor een jongen heel moeilijk. wat vind je van de naam Lieve
meisjesnamen heb ik een hele waslijst,maar vind de jongensnamen zo moeilijk. Op zich vind ik Aylin wel mooi,maar lijkt wel een beetje op Aileen,maar als je schoonmoeder er geen problemen mee heeft. Wat ik ook wel een mooie naam vind (zo heette een meisje op het kinderdagverblijf) is Avelen. (spreek je uit als Ehvelen,beetje eveline op z'n engels)
Moelijk hè al die namen. Dan weten we weer wel een naam en dan toch maar weer niet. Op dit moment vinden wij de volgende namen wel leuk. Kan volgende maand weer totaal anders zijn hoor (ons kindje wordt trouwens wel een halfbloedje, dus wat meer engelse namen) Meisje Aileen Amirah Saya Jada (jayda, uitspraak) Alicia Jongen Julian Dilano Jamiro Dylan Jeffrey Maar ik ben ook wel weer de helft vergeten. Misschien kom ik er later nog wel op een paar. Groetjes, Lesley
als je een meisjes naam voor een meisje niet leuk vindt is een jongensnaam voor een meisje misschen iets zoals; Renee of pascalle ???
Ik zou het denk ik heel fijn vinden als je overleden kind word vernoemd. Ik vind de naam die jullie erop hebben gemaakt erg mooi
Ik zou het ook een eer vinden om ons kindje die naam te geven,zodat zijn zusje nog een beetje 'voortleeft'. Maar ik kan ook begrijpen dat de moeder het er moeilijk mee heeft elke keer die naam te horen,en er een ander kind bij te zien...
Mijn vriend wilt dat ook... naar aanleiding van zijn overleden broer... Maar dan niet als roepnaam, maar als 3e naam.. ik zou het niet eens durven vragen aan zijn ouders..
Wij wisten ook geen meisjesnaam ( pas na week 38 ofzo). De jongensnaam stond na 6 weken vast.En..... het werd een jongen! Ik vind Tygo ook erg leuk ( gaat ook op mijn lijstje ). Voor een meisje: Ilse Roos Anna Myrthe Femke Katie Noëlle Succes ermee! XXX
Ik heb ook ff die site geprobeerd: mijn vriend is italiaan en mijn kind heeft dus zijn italiaanse achternaam. Mogelijke bijpassende namen voor een meisje: ANNE SIETSKE ? Beetje vreemd bij een it achternaam, maar smaken verschillen (ik weet niet of ik een meisje krijg, maar gewoon voor de lol gekeken)
Aylin lijkt idd een wel veel op Aileen. volgende alternatieven met een A: Aida Maria Hendriksen Aisha Maria Hendriksen Aleah Maria Hendriksen Alma Maria Hendriksen Amber Maria Hendriksen Anna Maria Hendriksen Arwen Maria Hendriksen Ashley Maria Hendriksen Ashlyn Maria Hendriksen Asia Maria Hendriksen Ava Maria Hendriksen Andere meisjes namen: Sterre Maria Hendriksen Zoe Maria Hendriksen Noa Maria Hendriksen Lara Maria Hendriksen Gaia Maria Hendriksen Tara Maria Hendriksen Tasha Maria Hendriksen Groetjes, Cat Oh en met 4 lettergrepen Catelijne Maria Hendriksen
Ik gooi mijn dilemma er ook maar ff tussen..... Welke meisjesnaam is het leukst... Minke of Jikke Ik vind minke leuker, maar mijn vriend vindt Jikke leuk. Dit zijn de twee namen die over zijn gebleven uit een hele lange lijst met meisjesnamen. Anne en Isa zijn ook nog mogelijkheden. We konden het er niet over eens worden. Zelf vind ik Jente heel erg leuk, maar die is niet door de keuring gekomen omdat mijn vriend iemand kent die zo heet, en diegene heeft niet zo'n best imago