hoi meiden even een vraagje ik ben nu 37 weken zwanger en we blijven maar twijfelen over de meisjesnaam we willen als doop naam janna want zo heet mijn schoonmoeder met haar doopnaam...maar nu de roepnaam ik zat zelf te denken aan Jade of jitske hebben jullie nog leuke ideeen ? jongensnaam waren we heel snel uit groetjes
Janna is idd een hele leuke roepnaam dus daar zou ik ook voor kiezen. Vind de combi Jitske Janna niet zo en Jade Janna ook niet. Al vind ik Jade ook prachtig. nou.. lastig hoor succes meis
echt waar ? is dat niet raar mijn schoonmoeder heet met haar roepnaam janny ! ik vind janna ook leuk mijn andere kids heten Froukje en William
dank je wel misslizzy...het blijft moeilijk ik vind jade ook prachtig ! maar jitske past weer meer bij froukje denk ik ! ook hebben we aan guusje gedacht omda als het een jongen word het Guus gaat heten !
nee dat is helemaal niet raar. ik zou lekker janna houden. dat vind ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleee mooie naam!!!
En anders als variant Jana? Zo heet het dochtertje van mijn vriendin, dat vind ik ook een leuke naam! Wij hadden overigens een veeeeeel langere namenlijst voor meisjes en juist weinig voor jongens!
Bedankt meiden voor jullie mee denken ! vanavond nog maar eens manlief over hebben wat hij van jana of janna vind ! als ik het u een paar keer zeg vind ik het ook leuk ! zijn jullie al uit de namen ?
Onwijs leuk! Janna... Janna Janna Janna Janna als je het 100 keer achter elkaar opzegt en je vind het nog steeds leuk... Janna Janna Janna Janna
Janna is leuk, als eerste naam! Jade is ook wel leuk, maar past niet bij Janna..want dan heb je 2 J's achter elkaar. Jitske vind ik niet mooi, zo'n boerse naam. Daar is een kind achte niet blij mee denk ik als ie later groot is. Wil je persé een andere roepnaam dan zou je passend bij Froukje nog kunnen denken aan Femke of Fenna oid Femke Janna klinkt wel weer. liefs
Ehh, nee, wij hebben eerlijk gezegd hetzelfde als heppiedepepie: wel een leuke meisjesnaam, maar geen idee voor de jongensnaam! Dat was eigenlijk ook de belangrijkste reden dat ik je topic opende: ik dacht, hee, als ze zo specifiek zegt dat ze hulp nodig heeft bij de meisjesnaam, dan heeft ze vast een goede jongensnaam! Ff kijken! Maar leuk dat je misschien toch voor janna gaat!
hé janna ! kun je hulp gebruiken bij de jongensnamen heb je al ideeen of nog helemaal niks ? ik vind het wel leuk dat ik zoveel recaties he gekregen op de topic ik dacht er zal niekmand op reageren maar geukkig wel ! en iedereen kiest voor janna echt wel grappig ! groetjes
Wij gingen vorige keer op het eind ook twijfelen aan onze meisjesnaam, maar konden niks beters verzinnen. Jongensnaam waren we zo uit en gelukkig was het ook een ventje (wisten we niet van tevoren, wel heel sterk voorgevoel). Nu hebben we inmiddels een andere meisjesnaam
Hoi Neesje! We hebben twee jongensnamen die we eerst aardig vonden, maar bij nader inzien zijn ze het toch niet helemaal (Max en Ivo). Probleem is dat we ook wel een verschillende smaak hebben: ik hou van iets bijzondere / moderne namen (al moet het me niet te gek worden); manlief wil een degelijke oerhollandse naam. We houden wel van vrij korte namen, liefst 1 of 2 lettergrepen, waarbij de klemtoon op de eerste lettergreep ligt. Dit klinkt ook het mooist bij onze achternaam. (Ik weet dat we moeilijk zijn... ) Ik sta altijd open voor suggesties, maar ik moet zeggen dat ik hier op het forum (en verder op internet) al redelijk wat heb gespeurd. Ik vind dat je dan redelijk vaak dezelfde namen tegen komt, waar op zich wel wat moois tussen zit, maar dat wordt dan weer afgekeurd door mijn man Wat vind je man trouwens van de naam Janna voor een meisje?
hé janna ! ikk heb het er nog niet met mijn man overgehad hij werkt momenteel snachts maar als hij straks wakker word ga ik hem even deze topic laten lezen ben heel benieuwd hoe ij reageerd ! haha moeilijk is dat met namen hé wij willen allebei wel hollandse namen maar omdat je er al 2 hebt moet je daar natuurlijk ook een beetje rekening mee houden ! mijn gevoel zegt al 9 maanden dat we een jongen krijgen en aan de ene kant hoop ik het maar want dan is het makkelijk die naam staat vast ! maar bij de oudste William stond de meisjes naam vast en toen kregen we een jongen! haha zal je altijd zien ! wel leuke namen max en ivo ! lekker kort en kan je ook niet afkorten op rare dingen ! willen jullie ook niet weten wat het word ? leuk is dat hé as het een verrassing blijft dan heb je nog een verassing na het harde werken ! groetjes ps ik laat nog wel even weten wat manlief van janna vind !!!