flauwgevallen op straat

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tord, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik ben vanochtend op straat flauwgevallen. Ik voelde me ineens licht in mn hoofd worden, en 5 seconden later zat ik op de grond. Toen ben ik gaan liggen en ik ben dus even echt weg geweest. Gelukkig voelde ik het aankomen en kon ik gaan zitten, maar ik ben zo geschrokken!

Stel je voor dat mijn dochter erbij was, zo midden op straat. Of dat ik aan het fietsen was... Ik voel me nu nog steeds draaierig, dus ik lig op bed. Heb al de vk gebeld, die zei dat het heel normaal was.

Hoe gaan jullie hier mee om? Ik kan moeilijk steeds thuisblijven uit angst dat het nog eens gebeurt...

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Zou aan je bloeddruk kunnen liggen, hoe is die de laatste tijd? Bij mij was het vorige week wat lager dan normaal en ik voelde me ook wat 'woozie' in mijn hoofd zeg maar. Maar ik ben nog nooit flauwgevallen. Zou hem even laten opmeten.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier heb ik het ook wel is zorg dat ik altijd druivensuiker bij me heb en dat ik niet alleen ben ik heb het vorige week gehad in de supermarkt werd echt beroerd gelukkig zag de finiaalleider mij wit weg trekken en heeft mij op een stoel in het magezijn neer gezet met wat drinken.

schroom niet om ergens te vragen of je heel even mag zitten omdat je niet in orde bent! desnoods in een schoenen winkel ofzo daar hebben ze bankjes binnen ;)

4. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Bedankt!
    @ Amfy, hoe doe jij dat dan, niet alleen zijn, en zeker met je zoontje?
    Ik kan toch niet steeds mijn man of iemand anders vragen om mee te gaan naar de speeltuin, naar de supermarkt, naar de stad?
    Die druivensuiker is een goed idee, en ik ga ook voortaan een kop bouillon drinken voor ik wegga.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik doe het wel ik neem of mijn man of mijn moeder of mijn vriendin mee.ik ga nergens meer alleen naar toe juist omdat ik met fynn loop tja als ik niet goed word heb ik iemand nodig die op fynn let.

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb het ook regelmatig gehad (nu valt het mee gelukkig)
    maar ik heb altijd een flesje drinken bij me en zwart-witjes. Ik kreeg het vaag genoeg vooral in de supermarkt (schijnt met het tl-licht te maken te hebben...)

7. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    Ik heb ook het gevoel gehad, vooral tijdens warme dagen, dat ik op ieder moment van de dag op het punt sta om flauw te vallen... mij is verteld door mn vk goed te drinken en als ik me niet goed voel worden, met mn benen gekruist gaan staan, dan schijn je dus niet te kunnen flauwvallen. Geen idee waarom, maar je kan het altijd proberen, het stelt mij wel wat gerust.. dat scheelt misschien ook al! succes ermee in ieder geval

8. me83

me83 Niet meer actief

genoeg eten en drinken voor je de deur uit gaat en altijd een dextrotje op zak hebben.. of soms een zout dropje nemen voor het geval je bloeddruk laag is..

als je het aan voelt komen gaan zitten als het kan en rustig ademen.. ik ga altijd soort van hyperventileren en dan valje dus weg.

over benen gekruist nog nooit gehoort hahhah.. ik was zelfs flauwgevallen terwijl ik nog liep.. dit een aantal keer gehad(toen was ik 14 ofzo)tot ik het wel aan voelde komen.. bij mij geval van lage bloedddruk en ijzer tekort!

9. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar ook altijd last van gehad maar ook voor de zwangerschap ja mn bloeddruk en mn hormonen allemaal een bende njaa als ik het aanvoel komen ga ik zitten en als ik het niet voel en ik val ja wat moet je dan tegen houden kan ook niet volgens mn arts was ik er altijd heel gevoelig voor dus hebbe ze het nooit onderzocht maar wat ik ook doe is af en toe een dikke zoute drop eten voel ik me altijd iets beter

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik lees ook ff mee want voel me soms ook heeeel licht in mn hoofd.. ben eigenlijk nog nooit flauwgevallen (alleen na bevalling) maar ben er soms wel bang voor..

Ik heb t trouwens in supermarkten ook supererg! kan dan zoooo beroerd worden, trek wit weg en moet echt naar buiten! ik concentreer me dan ff heel goed op mn ademhaling met mn ogen dicht.. neus in en mond uit en dan heeeel rustig.. vaak gaat t dan wel weer even.. en idd zitten..

Ik denk dat ik ook ff dextrootjes haal voor in mn tas.. ;)

Deel Deze Pagina