Moet het absoluut met een J zijn ? Jewel Jenniz Joy Jonna Wij geven onze dochter een amerikaanse naam, dus ik ben niet zo in de nederlandse namen voor een meisje.
Onze dochter heet Jana Prachtige naam dus Moeilijk he. Hier hebben we ook leuke naam, maar ik weet het niet zeker, ik ga zo twijfelen haha.
Doen! Of Janne, daar hebben wij ook nog over gedacht. Inmiddels hebben we al een zoontje met een J, dus nu moeten we weer gaan denken. Meisjesnamen zijn niet zo'n probleem, maar jongensnamen....
ik liet het vanmiddag aan mij man zien en die moest erg wennen aan janna of jana maar die heeft de naam jade verzonnen dus die wil natuurlijk eigenlijk gewoon dat het zo gaat heten ! maar het blijft een probleem af en toe rommelt het in mijn buik en dan denk ik iedre keer oooh nog even blijven zitten want stel je voor het word een meisje dan weet ik het nog niet ! het hoeft niet persé met een J te beginnen maar wil het wel graag naar mijn schoonmoeder vernoemen die heet janna en met haar roepnaam janny ! bedankt voor al jullie racties ne tips ik ben de hele dag door aan het denken over de meisjesnaam dus bij nog leuke suggesties wat ook goed bij william en froukje past ik hou me aanbevolen !!
Kan hier iig genoeg inspiratie op doen Bij mijn zoontje had ik dit probleem ook. Jongensnamen genoeg maar meisjesnamen niks. Tot dat ik met 33 weken ontsluiting kreeg. Gelukkig een jongen dus het was makkelijk. Nu precies andersom tig meisjesnamen maar geen jongensnamen. Woensdag 20 weken echo en gelijk vragen wat het wordt. Ik heb nog even dus dat is wat makkelijker. Lisa Sophie Sanne Nicky Word nog moeilijk kiezen voor ons
Jammer dat je man Janna niet meteen leuk vond. Misschien moet hij er aan wennen. Of misschien moet jij aan Jade wennen. En anders de volgende varianten (vind ze persoonlijk niet allemaal leuk, maar sommige wel): Janneke Jannet Jeanet(te) Janet(te) Annet An / Ann (op, z'n engels uitgesproken) Anja Anna Annie / Anny Hanna Jenny Jeanne Joanna / Joanne Ina Hannie Nou, nu ben ik ook wel even door mijn varianten heen... Succes!