Help ik weet het echt even niet meer wanneer moet ik nou testen :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SuusD, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38

Ik heb heel internet afgezocht maar kon geen antwoord vinden
    Ik geef sinds de bevalling nog steeds borstvoeding en ik ben nog niet ongesteld geweest
    nu willen we graag nog een kindje en hebben we gemeenschap gehad op 13-9-14 nu vraag ik mij af wanneer moet ik nou testen...

als ik op de site van oeiikgroei kijk en 30 augustus in tik dan krijg je dat ik op 13-9-14 het meest vruchtbaar ben en dat ik dan de 27ste kan testen maar ik heb een 6 dagen voor nod test
    wanneer zou ik gaan testen? de 21ste? of????

ik word er een beetje gek van en ik voel van alles in mijn buik gebeuren dit had ik ook bij mijn eerste kindje

2. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezien je niet ongesteld bent geweest is het lastig plannen denk ik.
    Hoe kom je bij 30 augustus dan?

Je kan natuurlijk altijd een testje doen als je denkt zwanger te zijn.

3. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Miss84 ik ben er op die site vanuit gegaan dat op de dag dat ik gemeenschap heb gehad ik het meest vruchtbaar ben dan zou ik 30 augustus ''voor het laatst'' mijn ongi hebben (ik heb een beetje gepuzzeld) wanneer zou jij de test doen?
    nu 3 dagen na de daad lijkt me erg vroeg

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Als je t echt wilt weten 14 dagen na de onbeschermde sex.

Maar als je nog geen cyclus hebt is het wel heel erg gokken en moet je maar net rond de 13e je eerste eisprong gehad hebben.

En zolang je nog geen cyclus hebt en het wel wil weten (en ik neem aan meer dan 1 keer per maand sex gaat hebben :p) zou ik ongeveer 1 keer per maand een testje doen.

Neem aan dat je wel weer met foliumzuur bent gestart enzo.. Spannend hoor!

5. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Inderdaad heb je wel 13-9 onbeschermd geklust maar je hebt eigenlijk natuurlijk geen idee of je dan wel in je vruchtbare periode zat. Of had je daar aanleiding toe bijv vruchtbare afscheiding? Lijkt me ook erg vroeg om drie dagen erna al van alles te voelen. Meestal beginnen de symptomen pas te komen een paar dagen voor nod...
    Een keer in de maand een test doen vind ik een goede tip.

6. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    zeker spannend!
    ik ben al zeker 3 maanden bezig met folium zuur het zit in mijn bv vitamines :)

ik had inderdaad andere afscheding ik ben erg gevoelig en voel echt alles daar beneden haha nu dus last van mijn linker stokje wat ik ook had toen ik zwanger bleek te zijn van mijn dochtertje
    pff spannend

7. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    ik volg dit topic even want ik weet net als suus niet wanneer mijn NOD is vanwege het uitblijven van ongesteldeheid door de borstvoeding.

Ik ben al wel sinds 1 a 1,5 week misselijk en heb heel veel kwaaltjes, maar heb geen idee wanneer ik moet testen. I

Ik voel me uberzwanger, maar we hebben het niet bewust onveilig gedaan dus ik heb werkelijk geen idee wanneer de bevruchting plaats zou hebben gevonden.

Ben geneigd om haast iedere dag een action-testje te doen. Als je al 1 a 1,5 week duidelijke symptomen hebt, dan kan het toch niet meer zo lang duren voordat je echt kunt testen?

zondagochtend testje gedaan maar negatief

8. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook ik heb nog gee cyclus. Maar vandaag voor het eerst iets dat lijkt op vruchtbare afscheiding. Mijn plan is om eens per maand een testje te doen, want ik kan geen touw aan vast knopen zo :O

9. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien vanavond manlief maar even versieren ;)

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Vervelend he meiden ik heb de vk gemaild en die zegt 14 dagen na de daad testen met een test die je 6 dagen eerder kan gebruiken na 8 dagen na de daad
    Ik ga zondag testen vind het enorm spannend en word er ook gek van

11. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Stando gewoon doen!

12. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Suus, wanneer ga/kan je testen?

13. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    En ik denk dat dit de eerste keer zou zijn dat ik blij ben indien ik ongesteld zou worden

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Waarom dat dan? Ik ga zondag testen

15. soeee

soeee Niet meer actief

Spannend! Jullie weten niet wat jullie willen haha! Laatst was het nog volgend jaar voor een 2e gaan, maar werd opgeschoven ivm dat jullie een huis willen kopen. Vorige week was je bang dat je zwanger was whaha. Maar jullie gaan er nu dus echt voor? Spannend! Hoop dat het snel raak is!

16. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Soeeee!!!! Ja joh wij waren een dagje gek in onze hoofd haha dagje zonder gedaan en nu ja zwangerschaps tekens hihi

17. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Planning staat nog steeds op volgend jaar haha met deze uitzondering omdat ik mega gek werd van de condooms :p

18. soeee

soeee Niet meer actief

Aaaah okee!! Spannend!! Ben benieuwd

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik app je wel! Knuf

20. soeee

soeee Niet meer actief