HELP! Ik weet het echt niet meer...(slaapprobleem 1 jr)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door NB1980, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Even een update...

Gisterenavond is het best goed gegaan. Ik heb hem op bed gelegd en ben meteen weggegaan. Dat was dus brullen. Toen ben ik na 5/10/15 minuten gaan kijken en toen sliep hij gelukkig. Hij heeft er dus een half uurtje over gedaan. Ik moest zelf wel meehuilen, omdat ik het zo moeilijk vind om hem te horen, maar gelukkig toch volgehouden. Vandaag zijn we een dagje weggesweest en is hij op de terugweg in de auto in slaap gevallen. Thuis heb ik hem slapend uit de auto naar zijn bedje gebracht. Zo makkelijk wil ik het altijd wel, haha;) Vandaag telt dus eigenlijk niet mee....

@angel1980: gelukkig heb ik een lieve man die me steunt, alleen kan hij zulke dingen niet goed regelen. Hij gaat dan naar die kleine en haalt hem gerust even uit bed omdat hij anders zo blijft huilen. Ik heb er dus een beetje op aangedrongen dat hij zich er niet mee mag bemoeien. Vind het een beetje zonde als het goed gaat en het dan weer verloren gaat doordat mijn man zich niet goed aan de aanpak houdt....

2. Chantal79

Chantal79 Actief lid

20 aug 2007
    344
    0
    0
    Wat goed dat het die avond goed is gegaan! Is de nacht trouwens goed verlopen??
    Begrijp goed dat je met je kleintje meehuilt hoor. Zelf heb ik ook een tijd gehad dat mijn zoontje met mijn hand in slaap viel. Toen zijn we ook met het laten huilen begonnen. Hier was 2 x 5 minuten gelukkig al genoeg, maar ook ik huilde met hem mee!
    Nick slaapt trouwens met 2 speentjes, 1 in zijn mond en 1 in zijn hand. Toch iets vertrouwds wat hij in zijn handje kan houden.

Succes verder! Nu volhouden, dan zal het iedere avond korter worden!

Deel Deze Pagina