De titel klinkt erg dramatisch , maar zo voel ik dat ook... ( oké, een beetje dan... ) Jullie hulp dus... Ikzelf heb een jongen van 4. Wij gaan sinterklaas vieren met een stel wat 3 jongens heeft , 4, 6 en 7 jaar oud Maar ook een MEISJE ... van bijna 2 ! Nu kom het: WAT ga ik in vredesnaam kopen voor het meisje van bijna 2... Ik heb werkelijk geen flauw idee, en zit daar ook helemaal niet in natuurlijk .... Ik wil wel Wat echt leuks kopen. rond de 25 euro ofzo? Zeg maar wat... Wat adviseren jullie? Jongens speelgoed is daar natuurlijk al genoeg... en hier ook. Alsjeblieft, helluppppp DANK!
Haha Misschien een leuke pop, spelletje, puzzel, iets van duplo, teken/verf spul, klei spullen, een boekje.. Genoeg leuks voor ze
Rond die leeftijd waren ze dol op het keukentje, dus misschien wat houten speelgoed voor daarbij (Hema heeft een houten thee serviesje en houten keuken attributen). Prinsessenjurk met hakjes. Kleien Duplo Pop en kleertjes etc
Nou, ik snap je stress. Je bent er ook wel erg laat mee... geintje Popje, zo’n klein buggy’tje, poppenbedje, iets leuks van vtech, play-doh, grote vloerpuzzel, kassa met winkelspulletjes, little people, duplo
Pop, kleertjes voor de pop, andere accessoires Klei Spullen voor het keukentje Voorleesboek Duplo Puzzel
Iets van Vtech zoefzoef dieren? Niet speciaal meiden speelgoed, maar wel een leuke variant op de toet toet auto's voor jongens! Knutselspullen (klei, kleurboek), of poppenspullen? (luier, flesje, kleertjes)
Houten etenswaar voor een keukentje, theeservies, doktersset, houten broodrooster met 2 boterhammen, houten mixer is hier ook een succes. Een leuke pop, knutselspullen, kleiset, verkleedkleding
Hier een mama van een twee jarig meisje. Ze is gek op poppen, poppenwagens, bedjes, kleertjes voor de pop enz. Verder mag ze graag kleuren en knutselen. Ook de zoef zoef dieren zijn erg gewild net als de my little pony's en haar houten serviesje van de Hema (echt heel erg leuk) Succes!!
Hier een meisjes mama, wat het hier goed doet: Keukentje Serviesje Pannen en potten Plastic groenten die je kunt snijden Popje/Poppenbuggy/Poppenbedje Loco Bambino Puzzels/kleuren/verven