Gisteren naar de gyn geweest op controle omdat ik na 4 maanden nog steeds niet ongesteld was. Blijk ik heel pril zwanger te zijn hoelang geen idee (waarden zouden zeggen 4 weken.) Mijn hcg staat op 92. De testen van zwanger en Kids reageren toch vanaf 25? Waarom blijft de mijne dan wit? Vrijdag moet er sowieso opnieuw bloed genomen worden om te zien of het wel stijgt.
Ik zou even een kruitvat test proberen die reageren wel vroeg. Met de test die je gebruikt hebt geen ervaring. Maar met 92 hcg moet de kruitvat echt wel gaan kleuren
Apart inderdaad. Je kunt HCG eerder aantonen in het bloed dan met een urinetest. Maar met een waarde van 92, dan ben je dus zwanger, zou je wel verwachten dat een urinetest van welk merk dan ook, ook positief zou geven. Test nog eens met een ander merk?
De hoogte van je hcg in je bloed kan verschillen van de hoogte in je urine.Meestal is het eerst in je bloed en later in je urine te meten. Maar...bij een bloedwaarde van in de 90 zou je zeker wat op een test moeten zien. Paar opties:foutje in de test,dus even een andere proberen. Of het lab heeft een foutje gemaakt,maar is zeer onwaarschijnlijk. De laatste mogelijkheid is dat je hcg dalende is,en dat het niet goed zit.
We zullen wel zien. Binnen enkele dagen nog eens proberen zeker. Tegen donderdag zou er toch ook al een redelijke waarde stijging moeten zijn? Vrijdagavond raak ik niet bij de ha.
Hoi, Zal best best verwarrend voelen zo. Mss eens een ander merk proberen kv of de digitale van cb met wekenindicator die is ook gevoelig. Succes.
Wat vreemd! Ik zou een kv2voor5 halen, zoals ik het lees heb je meerdere keren getest? Lijkt me sterk dat dat allemaal foute testen zijn? Foutje lab klinkt onwaarschijnlijk maar hadden we hier laatst op forum nog, positieve kv test, negatieve bloedtest. Dag later bloedtest omdat de kv test opliep en bloedtest overtuigend positief, dus kon niet van oplopen in 1 dag geweest zijn. Kunnen ze woensdag niet prikken om oplopen te zien?
Na een half uur begon daar wel een streepje te staan. En het is na volledig opdrogen nog duidelijker geworden. Maar dat is natuurlijk niet correct. Morgen nog eens proberen. Miss gewoon een slecht testje. @fee nee vandaag maar 1x getest. Vrijdag was de test wel nog negatief (ook wel een indroog lijntje. Maar die zijn er dacht ik bij z&k wel vaker, heb ik toch al af en toe gehad). Vroeger raak ik er niet om bloed te prikken.
Na afleestijd is het niet meer betrouwbaar. Met een bloedwaarde van 92 zou je echt wat op een test moeten zien binnen afleestijd. Ik ben bang dat het niet goed gegaan is en je waarde is gedaald.En dat je daarom ook negatief test.
Terug die van z&k. Heb geen andere in huis. Ne de afleestijd komt er wel een rozige streep maar ervoor niet.
Ik denk dat een bloedtest daarin doorslaggevender zal zijn voor een Gyn dan een goedkope dipstick van Z&K. En ze heeft nog helemaal geen posi test binnen de tijd gehad terwijl uit d'r bloedtest blijkt dat het hcg 92 was. Nou kan het natuurlijk misgaan, maar zou hierbij niet klakkeloos aannemen dat dat zo is omdat de dipstick wit blijft. TS zou ook ff andere merken testen proberen zoals hierboven ook al is geadviseerd. En verder gewoon wachten op je volgende bloedtest.
Voorlopig doe ik geen testen meer. Morgen bloedprikken en dan heb ik vrijdag het resultaat. Er kan idd iets misgaan maar er kan ook altijd een slechte reeks testen tussen zitten. En dan hoop ik echt wel op het laatste.
Ik twijfel niet aan je mentale capaciteiten maar je hebt niet toevallig ovulatietesten gepakt Zou wel super maf zijn als er een slechte reeks testen tussen zit, maar ja, you never know! Vrijdag uitslag dan weet je het zeker!
Hahaha nee heb nog nooit ovulatie testen gekocht. Da is geld verspilling met onregelmatig en lange cyclus. Als het gestegen is doe ik de maandag nog eens een. En als het terug hetzelfde is krijgt z&k een klachtenmail. Nee ik heb geen foto, veel oordelen is er niet aan want hetgeen zichtbaar is verscheen pas na de afleestijd.
ik zou mezelf niet gek maken door die testen hoor!! Even geduld hebben en dan weet je vrijdag meer. Die bloedcontroles lijken me betrouwbaarder dan die goedkope testen. Sterkte met wachten!!!
Oke maar toch gebruiken zou ik ze zelf ook gedaan en die van action zijn niet duur anders vindt je zeker nooit je ei bij een onregelmatige cyclus