Hoi meiden, Ik heb al heel internet afgestruind om meer informatie te vinden over de innestelingsbloeding maar nergens kan ik goed vinden hoe lang deze nu duurt en vanaf wanneer je kunt testen? Hier even mijn verhaal: ik ben in september gestopt met de pil. Na 32 dagen kreeg ik mijn eerste natuurlijke menstruatie, de maand daarna duurde mijn cyclus slechts 21 dagen. Ik ben op 9 november voor het laatst ongesteld geweest, zo'n 3,5 week geleden dus. Wanneer mijn eisprong precies was weet ik niet: ik gebruik (nog) geen ovulatietesten en de vorige 2 cyclussen liggen wat aantal dagen betreft behoorlijk uit elkaar. Afgelopen zaterdag had ik opeens in de ochtend wat bruinverlies. De dag daarna niet meer. Gisteren ochtend weer wat en vandaag een heel klein beetje (ook weer alleen in de ochtend). Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Het rare is alleen dat er één dag zonder ook maar iets te verliezen tussen zit. Als het de aankondiging van een nieuwe menstruatie zou zijn zet het meestal wel door, dan wordt het niet minder en zeker geen dag 'pauze' er tussen. Wat denken jullie? En wanneer denken jullie dat ik kan testen aangezien de ene cyclus 21 en de andere 32 dagen was... Liefs!
Hoi Judith. Wij hebben precies dezelfde cyclus deze maand, mijn cyclus begon ook op 9 november maar duurt zo rond 26/27 dagen. Ik had afgelopen zaterdag ook wat licht bruin/roze verlies. Daarna niets meer tot vandaag weer bruinverlies. Dus ik denk dat mijn menstruatie weer op gang gaat komen helaas hoop voor jou dat het anders is!!
Hoi Maantje, Ja wat gek he? Ik heb de vorige cyclus ook wel bruinverlies gehad maar dat was aaneengesloten en werd ook steeds meer. Dit blijft even weinig of vandaag zelfs nog iets minder dan gisteren.... Heel gek! Ik zou, als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben (wat ik dus niet heb) komend weekend ongesteld moeten worden. Ik weet nu alleen niet of ik dan al een test kan doen of dat ik beter uit kan gaan van mijn langste cyclus tot nu toe.... Heb jij eerder dat bruin gehad?? Iemand anders nog ervaring en ideeën??
Ik heb altijd coor m'n menstruatie bruinverlies, meestal 2 dagen en daarna bloed. Het is nu wel nog wateriger dan normaal maar ik heb stiekem de hoop laten varen. Ik zou wat betreft nog even wachten..aangezien je langste cyclus 32 dagen duurt.. Anders test je dinsdag als er nog niks is doorgebroken lastig he!
Ja, ik heb het ook wel vaak voordat ik ongesteld ga worden maar dan is het wel meer dan wat ik nu verlies en wordt het in de loop van een paar dagen ook steeds meer totdat m'n ongi doorbreekt. Nu is dat dus anders... ben echt bang dat ik straks alsnog ongi wordt, dat is echt een teleurstelling! Hopen maar dat er niets gebeurd, ga bijna elk uur naar de wc om te kijken of er al iets is maar nee (hihi). Als het nou uitblijft is dinsdag wel een goed idee. Ik dacht eerst zondag maar dat is waarschijnlijk toch te vroeg...