5 dagen geleden zag ik op mijn ovulatietest een licht streepje, die de 2 dagen daarna nog iets donkerder waren (maar nog lang niet donker genoeg helaas). Gister werd het streepje lichter en vandaag moet je zo goed turen dat ik m als wit bestempel. Omdat ik gister onzekerder werd ben ik begonnen met het bestuderen van slijm Hogere wiskunde lijkt t wel Omdat ik in een lange cyclus zit (vandaag dag 49!) heb ik geen idee wanneer ik mijn ei moet hebben gehad, of ik m overigens wel heb gehad. Dus ik ga af op het slijm en toen ik gisteren bekeek was het hetzelfde als vandaag. Mijn hele vinger is vochtig (yuk) en ik kan er minimale draadjes van trekken van maximaal 3cm lang. Kleur is het meest wittig tot beetje doorzichtig. Is het normaal dat je tijdens een ander moment in de cyclus toch iets rekbaar slijm hebt en vochtige vingers? Ik ben pas op dag 27 begonnen met temperaturen, maar dat blijft gewoon aardig constant.
Oh dat slijm, inderdaad ja Ik had altijd een regelmatige cyclus en toen ik de zwanger worden pillen ben gaan nemen van Etos dan pas kreeg ik echt slijm Mijn lei'draad' (haha sorry ) was: What cervical mucus looks like through your cycle | Photos - Photo Gallery | BabyCenter Door te tempen had ik een mooi beeld van mijn cyclus maar ja dan moet je inderdaad wel je hele cyclus door tempen.
Wow dat is zeer grafisch maar wel handig, ik ga het toch eens dagelijks bijhouden deze maand... Ben benieuwd of ik echt het verschil ga zien (ik merk er normaal niet veel van).
Heb je gelijk in, maar ik dacht doe het de volgende cyclus wel en daarom op dag 27 begonnen omdat ik het rond die dag verwachtte, helaas komt die volgende cyclus maar niet. Maar als je rekent dan ben je circa 14 dagen na je eisprong toe aan de menstruatie, reken voor de zekerheid 20 dagen. Dan zou het 27 + 20 = 47, dus als ik mijn eisprong zou hebben gehad voor ik ging temperaturen, dan zou ik nu al moeten menstrueren. Ik zit sinds dag 27 redelijk constant rond de 36.7. Dus eigenlijk zou ik kunnen concluderen dat ik sinds dag 27 nog geen eisprong heb gehad, en daarvoor zou raar zijn, aangezien er geen menstruatie is geweest. Dus of er komt in deze cyclus geen eisprong, of hij komt nog. En daarom hoop ik heel hard dat dit slijm wat betekent
Haha, wat handig die fotootjes! Wel een beetje onsmakelijk maar goed: That's what it is..! Ik heb nu de hele tijd al die wat dikkere wittige slijm..niet echt goed voor de zaadjes staat er bij. Heb het al een aantal weken lang, ene dag wel en de andere weer niet. En voel het lopen, meestal gebeurd het dan 1 x op een dag.
Ik had eigenlijk gedurende de hele cyclus wit slijm, korrelig, of wat gladder. Ik had nog nooit vruchtbaar slijm gezien.... tot in de ronde dat ik zwanger ben geworden. Ik ging naar de wc en wist even niet wat ik in mijn onderbroek zag... maar het was wel duidelijk! Heel toevallig ben ik in die ronde ook zwanger geworden
Toen zag je duidelijk dat doorzichtige slijm ineens? Zou je dat ook zien wanneer je de pil slikt of krijg je dat slijm dan überhaupt niet eens.. Zo niet dan kan ik me idd niet meer herinneren of ik dat slijm gezien heb want heb tien jaar de pil geslikt haha
Vandaag is het slijm nog rekbaarder, zeker 6cm haha! Wat een nieuws hé Alleen niet doorzichtig, maar eerder wat wittig, misschien een klein beetje gebroken wit.. Alleen zou creamy niet rekbaar moeten zijn.. Misschien is het gemixt met sperma? We hebben gisteren geklust
Hoi Allemaal, Hier even mijn temp kaartje.. Temperatuurkaart 2 van veratjuhh Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet deze maand... Mijn eisprong wisselt per maand tussen dag 14 en dag 18. Het zou dus nog kunnen dat mijn eisprong komt. alleen vind ik het zo raar dat mijn slijm ( sorry ) Over is. En de afgelopen dagen er echt veel slijm aanwezig was. maar zie op mijn temp kaart geen eisprong voorbij komen? Nu is het wel zo dat in het begin van mijn cyclus mijn temp ook niet gelijk zakt zou dat er mee te maken kunnen hebben? Wat denken jullie? Owja iemand ervaring met Preseed?? Groetjes Veratjuhh
Inmiddels zijn we alweer een paar dagen verder en heb ik dus voor mijn gevoel al een hele tijd dat slijm. Gister werd ik blij, want ik trof slijm aan dat doorzichtig was en dat net elastiek leek, het rekte zich wel 8cm uit! Ik dacht, oh, dit is dus vruchtbaar slijm! Helaas was dat eenmalig, althans vanochtend had ik ook zoiets, maar dat was maar 5cm. Vanmiddag gewoon hetzelfde als de afgelopen dagen, max 2cm uitrekbaar. Je zou toch denken dat het juist meer zou moeten worden? Ovulatietesten blijven hetzelfde veel te lichte streepje geven. Ik kan niet anders dan afwachten, maar vind het zo frustrerend!
Ik zou vandaag mijn ei moeten hebben, en ik ben sinds deze maand mijn slijm aan het checken maar er is nog niets wat op goed rekbaar slijm lijkt gesignaleerd. Misschien slaat mijn lichaam een rondje over of komt het later ivm MK, heeft iemand daar ervaring mee?
mijn ei zou vandaag ook moeten zijn maar ovitest wit. ook nog geen slijm. hopen dat ei snel komt dan heb je voor jezelf toch meer zekerheid dat je weet wanneer die is. we testen gewoon verder
Ik hou sinds deze maand mijn slijm bij, kan het kloppen dat je na je eisprong een paar dagen van dat dikke onvrachtbare slijm hebt? En daarna gewoon weer dat normale kleurloze slijm?