Hallo, Zal me even voorstellen; Mijn naam is Melanie en ben 29 jaar. Na een paar vervelende jaren hebben we nu het geluk om met de kinderwens bezig te mogen zijn . Eind maart ben ik met de pil gestopt. Na 2 onregelmatige maanden heb ik nu 2 regelmatige maanden van 24 dagen gehad. Deze maand voelt anders dan de voorafgaande maanden. Mijn NOD zou 14/15 augustus moeten zijn. Mijn ovulatiedatum rond 31 juli/1 augustus. Een paar dagen na 31 juli werden mijn borsten ineens veel groter en gevoeliger. Dit heb ik nog nooit gehad. En tot op vandaag blijven ze groot en gevoelig. Een minder smakelijk onderwerp (sorry daarvoor ) is afscheiding. Heb ook meer afscheiding dan normaal. Vanaf dinsdag 8 augustus veel meer wit en af en toe een heel klein beetje bruin. Ook zeurt mijn onderbuik regelmatig. Herkent iemand deze verschijnselen : . Wens ook iedereen die wacht heel veel sterkte en wil iedereen die zwanger is van harte feliciteren. Groetjes Mel
Welkom Melanie. Ook ik had meteen na 'de bevruchting' last van zere borsten (dit voelde anders dan de zere borsten die ik anders ook kreeg, een week voor mn menstruatie) Ook had ik last van emotionele buien. Toen wist/voelde ik eigenlijk al dat t helemaal goed zat! Wie weet is dit bij jou ook zo t geval? hou ons op de hoogte..
Hoi Melanie, Ik ben bang dat je gewoon zult moeten afwachten. Je lichaam kan je goed voor de gek houden, maar misschien ben je wel zwanger. Ik hoop het laatste voor je natuurlijk! Veel succes in die laatste spannende dagen!
Hoi Melanie, Doe een search op mijn berichten en je zult zien dat ik exact hetzelfde heb. we zijn ook precies even ver. dus voor ons beiden spannend. Ik krijg wisselende reacties op mijn vragen de een zegt zo dat ziet er goed uit en de ander denkt het te kunnen wijzen aan aankomende ongi. Ik weet een ding wel, en dat is dat ik nerveus begin te worden. Sinds vanochtend ineens een spierpijn gevoel rond mijn oksels, nee ik heb niet gesport integendeel zelfs. ook de hoeveelheid afscheiding is bij mij aan de gang en de krampjes in mijn buik. verder niks maar allemaal toch anders dan normaal. Nog 5 dagen dan kunnen we testen. :-D
Dank je voor je reactie. Ik zal voor je duimen. Vind het forum een uitkomst. Had ook niet verwacht dat er zoveel vrouwen met zoveel vragen zouden zitten. We wachten met spanning tot 15 augustus. Suc6 Melanie
ik duim ook voor jou! maar er zitten absoluut veel vrouwen met vragen en ook veel vrouwen met antwoorden. Ik ben er heel wat wijzer van geworden hier. maar absoluut niet minder zenuwachtig haha