Dank jullie voor al het geduim daar moet toch wat uitkomen! ik ga nu zo even testen bestellen via de site. En dan ga ik zodra ik ze binnen heb testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden in ieder geval maar tot nu toe dus nog steeds geen Maar ook geen symptomen meer. Liefs Wendy
dat je kan wachten hahahaha Ik kon dat niet hoor... Successssss.. Ik had ze ook besteld en gedacht, nou als ze binnen komen dan ga ik testenn. Heb ik toch even een testje gekocht bij de kruidvat als voorproef.
whaha die streepjes gaan dr uit springen tegen de tijd dat je gaat testen meid we houden vol met duimen voor je meid ik ga hormonen aan je door sturen hihihihi veel liefs mieke
hier nog steeds vrij als het goed is komen de testen vandaag al dus ik zit vanmiddag op het toilet te testen hoop dat het positief is zodra ik meer weet horen jullie het ook. Liefs Wendy
Spannendd, weet je zeker dat ze vandaag komen, bij mij kwam het een dag later (extra) Ik hoop het echt voor je! Hou je ons op de hoogte
nee weet niet zeker of ze vandaag komen maar kreeg gisteren een mailtje dat ze opgestuurd waren dus als de TNT meewerkt dan krijg ik ze vandaag.
Ohhhhh mini23 wat spannend zeg! En idd, toen ik ze bestelde had ik ze ook meteen de volgende dag in huis. Ik kom vanmiddag nog eens kijken of er al nieuws is! Silvia
Heb de testen gekregen en natuurlijk meteen naar het toilet gerend. Maar helaas weer negatief ga er vanuit dat als ik zwanger was dat het nu inmiddels wel een posi test had moeten zijn. Snap er niets meer van. Ga dus vanmiddag de huisarts bellen voor een afspraak ben nog nooit zo laat geweest met mijn ongie. Heb zin om te brullen ! Liefs Wendy
hey mini ik snap dat dit frustrerend voor je is. ik zelf was ook een dikke week en half over tijd heb toen getest en was ook negatief. dus ging er van uit ben niet zwanger (waren niet aan het proberen) heb dan maar een afspraak gemaakt bij de gynae voor een onderzoekn, kon een maand later komen. en dan bleek ik dus wel zwanger te zijn. volgens de gynae komt die omdat men waarde nog niet hoog genoeg was om posi. te testen. dus het is altij afwachten. wil je ook geen valse hoop geven ofzo. maar soms moet je geduld hebben. komt allemaal wel goed groetjes en veel succes
he nou meid ik snap dat je nu goed zou kunnen brullen wat is dit frustrerend zeg ik hoop dat je snel bij je ha terecht kan ik blijf voor je duimen meid dikke knuffel mieke
Nou heb een afspraak gemaakt kan er vrijdag middag terecht het zal mij benieuwen wat ze gaat zeggen. Zodra ik weer meer weet laat ik het jullie weten. Liefs Wendy
oooh meid vrijdag middag pas ppppffff hoop dat ze een test bij je doet wie weet slaat die wel posi uit ik blijf voor je hopen en aan je denken veel liefs mieke
Dank je Mieke, Hoop heel hard met je mee. Ben verschrikkelijk emo vanavond van het wachten op mijn ongie denk ik. Liefs Wendy
nog 1 nachtje slapen meid en wie weet weet je t dan eindelijk zal aan je denken morgen hoe laat moet je bij de ha zijn ? veel liefs en hou vol mieke
Hoi Hoi Ik moet om 10 voor 3 bij de ha zijn zodra ik weer thuis ben en meer weet laat ik het jullie weten. Liefs Wendy
Wendy, succes! Op dit moment zit je waarschijnlijk vol spanning bij de ha te wachten. Ik duim voor je!