Hai meiden Wie kan mij helpen? Ik heb aardig wat boeken via mail ontvangen, waaronder vijftig tinten grijs, en die wil ik heel graag gaan lezen ! Ik krijg het alleen niet voorelkaar om de boeken in iBook te zetten. Iemand een idee hoe dat werkt met een iPad?
Mail openen op je ipad en als t goed is openen de boeken dan vanzelf in ibooks als die erop staat dacht ik
Ja dat zegt iedereen, maar het werkt niet helaas. Kan het zijn dat ik iets in m'n instellingen moet wijzigen?
Als je het bestand opent (dus 1 van de boeken) vraagt ie dan niet met welk programma je 't wilt openen? Bij mij krijg ik dan de optie om het met iBooks te openen, en daarna staat ie automatisch in de bibliotheek. Moet dan wel alle boeken apart openen, maar ja.. dan staan ze er wel in Als dit niet werkt, wil je dan even uitleggen wat er precies wel gebeurt als je op zo'n bestand klikt?
Of anders misschien de bestanden in een mapje op je computer zetten en van daaruit slepen naar Itunes om vervolgens je ipad te synchroniseren?
Ik heb bijv 3 bijlagen in 1 mailtje staan, ik klik dan op downloaden op een van de bijlagen, maar dan gebeurt er vrij weinig.
Als ik een bestand aanklik in m'n mail, word ik doorgelinkt naar een blanco pagina, rechtsonder in beeld staat een klein icoontje (rondje). Als ik daar op klik staat er: pagina openen in safari. Vervolgens kan ik aangeven dat ik het bestand wil openen met iBook.