Hoi allemaal, Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren. Als we een meisje krijgen gaat ze Lotte heten. Nu willen we haar tweede naam vernoemen naar mijn schoonzusje. Zei heet Leoni Lusanne. Wat vinden jullie het mooiste? Lotte Lusanne Lotte Leoni Of nog iets anders wat er wel op lijkt... Lotte Lisanne Of helemaal niet vernoemen en bijvoorbeeld Lotte Sophie Hoop dat ik dankzij jullie een keuze kan maken Groetjes een aanstaande mama
O ik had Sophie gestemd voordat ik je bericht las. Ik hou van vernoemen dan zou ik toch voor Leoni gaan, ondanks dat ik Sophie een leukere 2e naam vind!
Ik vind Lotte Sophie wel leuk. Qua vernoeming vind ik van jouw opties Lotte Leoni het leukst. Wat dacht je anders van Lotte Leanne?
Ik heb Lotte Sophie gestemd omdat ik Sophie de mooiste naam vind. Daarna ging ik pas lezen en zag ik dat je wilde vernoemen. In dat geval zou ik voor Lotte Lisanne gaan. Dat vind ik het mooiste klinken en is, vooral voor bekenden, toch een duidelijke vernoeming.
Ik hou sowieso van vernoemingen ook echt vernoemingen laten zijn, dus gewoon de normale naam, geen letters door elkaar husselen. Daarnaast vind ik Lotte Lusanne gewoon heel leuk klinken
ik zou geen 1e en tweede naam doen met dezelfde letter. vind ik een stuk minder leuk klinken. maar ik snap ook wel dat als vernoemen belangrijk voor je is dat, dat dan minder uit maakt dus dan zou ik gaan voor. Lotte Leoni
Ik vind L.L. niet lekker bekken, dus ik heb op Sophie gestemd. Mocht je toch willen vernoemen, dan zou ik denk ik drie namen doen, bijv. Lotte Sophie Lusanne. Dat loopt wat mij betreft veel beter
Ik vind dubbel L helemaal niets, klinkt niet lekker. De optie hierboven sluit ik me bij aan, Sophie als tweede naam en als vernoemen belangrijk is dan dat als derde naam.
Lotte Leoni erg leuk! Ik ken een Lotte met als 2de naam Marit. Ook leuk Lotte Marit. Ze heeft een zusje wat Sofie heet! Lotte Sofie ook leuk!
Als je wilt vernoemen, vind ik Lotte Leonie de beste optie. In tegenstelling tot een aantal anderen, houd ik wel van alliteratie (beginrijm). Gaan jullie de tweede naam ook dagelijks gebruiken?