Dank je Prulletje! Ik zal ook keihard voor jou duimen dat t goed komt! Ik hoop zo voor je dat jij dinsdag goed nieuws krijgt, of weer iets om je even aan vast te houden, zoals wij! Moeilijk is dat he, die onzekerheid.... XXX
Ja maar hier is het echt nog maar 0,0001% kans denk ik hoor, dus ik moet er eigenlijk niet teveel op hopen. Dan is de klap vast toch weer groot. Alhoewel ik het toch hoop. Ik kan dat niet uitzetten ofzo. Ik las ook al ergens dat stress en angst 3x meer kans op miskramen geven, en daar stond bij 'dus relax'. Ja prima, wil ik heel graag, maar hoe dan!? Je kunt stress toch niet uitzetten? Je bent bang dat het misgaat, dan kun je toch niet zeggen 'oke en nu ben ik niet bang meer'. Ik snap echt niet dat sommige vrouwen er wel relaxt mee om kunnen gaan, het blijft volgens mij altijd een onzekere tijd. En anders zou ik toch wel heel graag weten hoe ze dat doen. Ga jij in elk geval maar lekker genieten van je 4mm . En dat wordt volgende week gewoon een kloppend hartje, daar duim ik voor!
Het is heel moeilijk om ergens anders aan te denken, steeds komt het weer je gedachten binnen sluipen.. Ik was er ook de hele dag mee bezig, snachts werd ik wakker, ook afgelopen nacht nog, met het idee dat ik flink aan het bloeden was, terwijl er niets aan de hand was. Gewoon de onzekerheid maakt je helemaal gek. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die er relaxed mee om kunnen gaan, ik in ieder geval niet. Zelfs nu, nu ik blij ben dat er vanmorgen een vruchtje te zien was, blijft er nog de angst dat het fout kan gaan, waardoor de angst weer de overhand gaat krijgen. Maar ik hoorde dus vanmorgen van de verloskundige over een diapauze, dat de groei e.d. allemaal even stil staat, terwijl je dan al wel een positieve test kan hebben. dit kan dus bij jou ook.Ik wil je geen valse hoop geven, maar die kans is er dus ook, dat je daardoor minder ver bent dan je zelf denkt. En wat je zelf al zei, er zijn verhalen van lege vruchtzakjes e.d. waarbij het ook allemaal goed kwam! XXX
Hi Yvon, wat een drama dit he en wat een onzekerheid. Ik word er helemaal gek van! Ik weet sinds vorige week zaterdag dat ik zwanger ben en begon de woensdag daarop al met licht roze te verliezen bij het afvegen. Paar dagen later werd dit lichtbruin en dat is het nu nog steeds. Verlies dus nu al 7 dagen lb en roze bij het afvegen. Zit ook niets in mijn inlegkruisje blijft echt komen na het plassen. Heb verder geen heftige buikpijnen alleen een wat zeurderig gevoel wat er soms wel en soms niet is. Heb ook al 2x de VK gebeld en die zegt mij dat een echo nog geen zin heeft. Moet zowiezo wachten dat 7 weken. AS vrijdag ben ik 6 weken dus hoop dat ik de week erop terecht mag voor een echo..Het kan nog alle kanten uit, maar ik denk op dit moment alleen aan het negatieve. Mijn vriend probeert mij op te beuren met aan te geven dat er nog altijd meer zwangerschappen goed gaan dan niet, maar toch...dat wachten is een hel!
Nou dit is super ! Vorige keer zag je niks en nu zelfs een vruchtje... Ziet ernaar uit dat je idd gewoon korter zwanger bent meid...!
Lizz maar kan je het dan niet proberen bij een andere vk bij je in de buurt of in een nabijgelegen dorp/ stad? Heb ik dus ook gedaan. Heel naar die onzekerheid en dat ze je nu niet even een echo geven, ik lees en hoor heel veel dat je rond de 5, 6 weken wel een echo kan krijgen maar dat er vaak nog niets te zien is. Bij mij dus ook. Het is echt een hel, dat afwachten, ik snap precies wat je bedoeld... Hou vol meid! Heb je nu trouwens nog steeds bloedverlies? Bij mij hield het na een paar dagen op. Jolina, het is zeker super! Maar k ben alsnog wel bang hoor, dat t niet goed is ofzo. Nu wachten op de echo volgende week, en hopen dat er een hartje te zien is!
Heb niet echt bloed het is meer met afvegen dat hele licht bruinige. Heb het gister veel minder gehad als de dag ervoor, maar het is er nog wel. Vanmorgen ook weer na de grote boodschap, weer een klein vlieseltje/weefseltje bruin en dat is het. Ik weet dat mijn baarmoedermond heel snel bloed maar die onzekerheid nu is killing. Het probleem is dat als ik nu een echo ga laten maken, ik nog steeds in de onzekerheid zit. Er zit natuurlijk een hele grote kans in dat er nog niets te zien is. Ik ken mezelf ga ik me daar weer zorgen over lopen maken. Beter wacht ik nog een week en mocht het dan niet goed zijn kan ik gelijk verdere stappen ondernemen.. gek he maar ga er beetje vanuit dat het niet goed zit ;-( Hoeveel weken ben jij Yvon?
kleine/grote update! Na 2 heftige buikpijn aanvallen dacht ik echt het is afgelopen helemaal in combi met dat bruin roze verlies. Moest gelijk bij de vk komen en die dacht aan een bbz en ze zag een lege vruchtzak. Doordat er zeer veel activiteit waar te nemen was bij mij. Eileiders dacht ze dus aan bbz maar konden ook mijn darmen zijn (heb pds) dus moest vanmiddag nog gelijk met spoed door nd gyn. Daar zagen ze gelijk een zwangerschapsring wat dus betekent dat de bevruchting in de baarmoeder heeft plaatsgevonden..Yesssss gelukkig geen bbz! Vervolgens ging ze verder en zag ze het hartje kloppen!!!! Ooo my goddd !! Mega mega blij want had dit nooit gedacht. Over dat bruinverlies moest ik me totaal niet druk maken! Dusss het waren darmkolieken wat ik had!! Pfff bizar he! __________________
Lizz wat super! Nu toch in een klap van alle onzekerheid af! Heerlijk zeg! Nu genieten hoor, ondanks de darmkolieken! XX
Gaat wel hoor . Verdriet is redelijk gezakt nu. Maar moet dinsdag dus nog terug dus ik weet gewoon dat we nog niet klaar zijn en dus ook nog niet verder kunnen. Dus we wachten gewoon af.