Hallo, Ik weet het nu echt niet meer dus hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben nu 7 maanden gestopt met de pil en heb vanaf het moment dat ik gestopt ben een cyclus van 24 a 25 dagen. Ik ben 20 maart voor het laatst ongesteld geweest en zou het dus ongeveer 14 april weer moeten zijn geworden. Voordat ik het wordt heb ik altijd 2 dagen bruin slijm. Ik heb nu nog steeds geen bruin slijm. Gisteren bij het afvegen had ik een beetje bloedverlies maar niks in mijn broek. Mijn man en ik hebben de afgelopen 3 maanden tijdens het vrijen de methode voor het zingen de kerk uit gedaan. (Ik weet dat in voorvocht ook sperma kan zitten maar we wilden er toch bijna voor gaan.) En afgelopen maandag 13 april dus, helemaal onveilig gevreeƫn, ik dacht nu kan het want ik ben nu toch niet vruchtbaar. mijn ei had ik geschat ergens rond 30 maart. Maar nu begin ik toch sterk te twijfelen aangezien ik maar niet ongesteld wordt. Maar mijn ei etc moet ik toch allang gehad hebben. Of toch door het voorvocht? Ik snap er echt helemaal niks meer van. Of zal het psychisch zijn want we hadden net besloten dat we na de maandelijkse periode met ronde 1 zouden beginnen. Oja, ik heb ook al 3 testen gedaan en alle 3 negatief. Ik heb dinsdag en woensdag een test van het kruidvat (2v5) gedaan en gister een digitale van clearblue (zwanger/niet zwanger). Deze zijn na het lezen op internet toch het betrouwbaarste? Wie o wie kan mij iets vertellen of heeft dit ook meegemaakt?
hoi, na het stoppen met de pil kun je een hele rare cyclus over houden die heel erg schommelt dan weer 24 dan weer 56 het is redelijk normaal ik heb het ook gehad 4 maanden het kan zijn dat je cyclus nu wat langer is ,is niet raar hoor , en dat je ei ook later komt ik had me ei toen ik zo'n lange cyclus had op dag 28 dus het kan goed zijn dat je cyclus langer is . ik hoop dat je hier iets mee kunt groetjes Staartje
ik zou het niet weten het zou kunnen dat je stiekem toch hoopt zwnager te zijn daardoor zou je menstruatie uit kunnen blijven natuurlijk je bent nu nog maar 3 dagen overtijd het zou natuurlijk ook gewoon kunnen zijn dat er nog nietvoldoende hcg in je urine zit misschien nog effe een paar dagen wachten en dan nog eens testen