hoi, ik ben nu bijna 15 weken zwanger en mijn vriend en ik zijn druk bezig met het verzinnen van namen. nu vinden we best veel namen mooi en is het dus moeilijk om er 1 uit te zoeken. daarom willen wij jullie vragen welke naam jullie het leukst vinden. alvast heel erg bedankt de namen zijn: -Mila -Rowena -Emma -Megan -Jaylee -Louise -Fay -Miley -Luna -Feline -Kaylee zoals jullie zien zijn het er nogal veel
-Mila - mooi, maar wel erg populair (geweest?) -Rowena - helaas hoor ik hier nog steeds 'rikkert' -Emma - erg klassiek en te populair -Megan - prachtige naam! -Jaylee - oke -Louise - te klassiek -Fay - prachtig (zie banner) -Miley - vreemde naam vind ik dat, in tegenstelling tot veel anderen vind ik het toch als een jongensnaam klinken -Luna - mooi! -Feline - erg mooi! -Kaylee - leuk de leukste vind ik Fay, Feline en Megan
Feline vind ik erg mooi! Fay, Mila en Luna vind ik echt van die modenamen. Emma en Louise zijn erg klassiek. Megan, Jaylee, Miley en Kaylee te Engelse namen.. Niks mis mee, maar daar houd ik niet zo van! Rowena vind ik een beetje ordinair klinken..
Rowena is niet mijn smaak, en Miley vind ik een jongensnaam. Voor de rest vind ik ze allemaal erg leuk!