Ik ben 2 februari voor het laatst ongesteld geweest. Mijn vorige cyclussen waren rond de 26-28 dagen. Op 14 februari had ik een paar pijnlijke steken hier en daar. En zaterdag op 19 februari hele vervelende menstruatiekrampen gehad, vervelende steken, en last van lage rugpijn. Ik zit nu vanaf Oktober zonder prikken en spuiten (puregon+pregnyl) Heb eerst 2 hele onregelmatige gehad. Maar de afgelopen 2 maanden heb ik al achter elkaar een mooie cyclus van 26 dagen. Ik had tijdens mijn hormoonbehandelingen ook altijd een cyclus van 26-28 dagen. Kan het zijn dat de onregelmatigheid is teruggekomen en dat ik een pan deze dagen ongesteld ga worden, heb ik misschien zaterdag pas mijn eisprong gehad, zou mijn lichaam een spelletje spelen met mij dat ik gewoon helemaal geen eisprong heb maar gewoon vage pijntjes, of zou er een wonder gebeurd zijn... Vandaag vrijwel weinig gedronken maar constant naar de wc moeten, geen pijn bij plassen. En gevoelige (opgezette ?) buik, alsof m'n broek te strak zit ofzo. Sorry voor het hele verhaal maar ben echt de weg kwijt
Sorry meis, ik vrees dat ik je ook niet kan helpen. Wilde je alleen even een hart onder de riem steken. Ik weet dat ik in de maanden dat ik niet spuit soms onregelmatiger ben. Dan is mn cyclus weer korter dan weer wat langer. Dus het zou goed kunnen dat je cyclus toch wat langer is. De 'kwaaltjes' die je noemt herken ik wel van een beginnende zw, maar om heel eerlijk te zijn heb ik ze ook wel in ongi rondes gehad, dus heel veel duidelijkheid geeft dat helaas niet. Ik neem aam dat je al hebt getest en dat die nega was? Anders zou ik eerst even testen natuurlijk. En dan kun helaas niet heel veel meer doen dan afwachten en zonoDig over een dag of twee weer testen. ik ghoop dat je snel duidelijkheid hebt! (het liefst in de vorm van een mooie duidelijke streep natuurlijk )
heb nog niet getest, ik ga uit van de kortste cyclus van 26 dagen, dan moet ik 28 Februari ongesteld worden. Als ik uitga van lange cyclus 28 dagen heb ik 2 Maart NOD. Maar heb 14 Feb. wel wat steken gevoeld wat kon duiden op een eisprong. Tjaa, dus ik kan op z'n vroegst pas over 3 dagen testen
Ok, ik snap hem. Het zou dan nu wel erg vroeg voor symptoompjes zijn, maar sommige meiden hebben ze inderdaad al wel een paar dagen na de eisprong - dus het zou kunnen. Irritant dat je nog zo lang moet wachten dan zeg, maar tegelijkertijd maak je jezelf vaak ook alleen mar onzeker met te vroeg testen. Ik zou 28 feb gewoon een testje wagen en in mn achterhoofd houden dat als ie nega is, dit niet per se iets zegt. Succes!
Och meis, wat vervelend dat je nog steeds niets weet. Pfffff, dat wachten is ook zo slopend!! Ik zou gewoon mn langste cyclus + nog 2 a 3 dagen afwachten en als je dan nog niets weet naar de HA gaan. Er bestaat natuurlijk altijd een kans dat dit toevallig je allerlangste cyclus is en je NOD een stuk later is dan je dacht. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt in de vorm van een posi test