Ik vraag me af vanaf welke week je ongeveer een buikje kan gaan zien. Ik weet dat bij sommigen de darmen daar een grote rol in spelen. Maar als je daar nu geen last van hebt?
Het ligt er ook aan of het je eerste zwangerschap is of tweede of derde enz. Bij mijn eerste kreeg ik een buikje toen ik drie maanden was. Bij mijn tweede moest ik met twee maanden al positiekleding gaan dragen omdat ik al eerder een buikje kreeg. En nu, ik denk hetzelfde als bij mijn tweede.
je baarmoeder komt na 12 weken boven je schaambot vandaan en zit rond de 20ste/23ste week bij je navel.
Hier nu al met 7 weken 1 dag. Maar dit is wel mijn 5de zwangerschap. Dat scheelt natuurlijk ook. Bij een eerste is dat meestal rond de 10 a 12 weken. maar het ligt ook aan de bouw van de moeder,en of je naar voren draagt of naar binnen. groetjes Bianca
Ik heb al een flinke buik sinds 8 weken maar het is wel allemaal darm kindje is nog niet zo groot haha Groetjes, Brenda
Bij de laatste had ik al positie kleding aan met 8 weken want kwam mijn kleding niet meer in. Ik denk dat dat nu ook zal zijn maar dan is dit mijn 5de voldrage zwangerschap, ik weet wel dat het bij de eerste langer duurde zo een 12/14 weken. liefs
Bij de eerste zwangerschap kreeg ik pas een buikje met 22 weken. Nu bij de tweede zwangerschap met 16 kun je het een beetje zien. Het is dus erg verschillend.
Hier begon je ook al een buikje te zien met 8 weken. Afgelopen week is het erg snel gegaan, gister bij vk geweest en mijn baarmoeder zit ook al tot mijn navel.
met 9-10 weken...met 12 weken kreeg ik al reactie's of ik wel zeker wist dat ik pas 12 weken zwanger was
Bij 13 weken kreeg ik een klein buikje maar voor buitenstanders werd mn buik pas met 22/ 23 weken zichtbaar..
Het ligt er aan hoe je buikspieren zijn denk ik. Ik had zelf goede buikspieren en er waren mensen die het pas met 30 weken zagen. Terwijl ik toch al eerder m'n eigen broeken niet meer aan kon en zelf wel al eerder een buikje zag. Bij een tweede zwangerschap schijn je het wel eerder te zien.
ik ben nu 12 weken en krijg af en toe ook al reacties of ik wel zeker weet dat ik pas 12 weken ben... en het is me 1e kindje.. dus ben benieuwd wat mne nog te wachten staat
Bij de eerste kreeg ik pas echt een buikje vanaf 18 weken ofzo, maar dan was het voor veel mensen toch nog twijfelachtig of ik nu zwanger was of gewoon dik En bij de tweede heb ik het tot 16,17 weken verborgen kunnen houden, maar droeg al wel vanaf de 10e week een positiebroek omdat andere broeken vaak niet meer lekker zaten.
Met 6 maanden kreeg ik pas voorzichtige vragen of ik mss zwanger was maar al voor 12 weken zaten mijn spijkerbroeken niet meer lekker
Hier ook geen last van m'n darmen gehad En eigenlijk zie ik nu pas zelf een beetje een buikje. Moet wel zeggen dat ik al ene maand zw-kleding draag hoor maar meer omdat ik voor ik zwanger raakte veel was afgevallen. Tot ongeveer 2 weken geleden leek het meer alsof ik te veel oliebollen gegeten had... Ik zie genoeg andere meiden die minder lang zwanger zijn dan ik en net als ik van een eerste die al een flinke buik hebben.. ik moet het met de mijne doen die waarschijnlijk nu wel snel dik gaat worden