zal het dan toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jo7, 9 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik was vandaag al erg vroeg wakker.Vandaag is mijn NOD en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.
    Ik ben de laaste 4 maanden erg op tijd en eigenlijk al een dag voor mijn NOD krijg ik last van bruin verlies.
    Ik ben dus vroeg opgestaan om een test te doen.Helaas deze is negetief.
    Dat kwam toch wel een beetje als een verrassing.
    Balen!
    Nou we wachten maar af wanneer de :evil: weer komen
    Zijn er mensen dit dit ook hebben meegemaakt en pas later positief testen? Misschien wil ik me toch nog een beetje hoop geven.

Groetjes Jo

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    suc6 meid!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

dat wil ik ook wel weten ja... ;)

4. Irene82

Irene82 Actief lid

20 dec 2006
    112
    0
    0
    De vorige ronde dacht ik zwanger te zijn. Ook op NOD getest en negatief. Maar ongie bleef uit, dus paar dagen later weer getest, dacht een heeeel licht streepje te zien. Maar helaas na ruim 4 dagen overtijd (terwijl iedere ronde tot nu toe exact 28 dagen was) toch ongesteld geworden. Ben echt paar dagen down van geweest. Je cyclus kan rare dingen doen. Hoop echt dat jij over paar dagen posi test in handen hebt. Maar neem jezelf in bescherming en ga er niet teveel van uit ook al ben je paar dagen overtijd. Ik weet wat voor een teleurstelling het is als je toch ongie wordt. Succes en hopen dat we gauw in verwachting mogen zijn van een klein wondertje.

5. Marieke1983

oh laat maar... ben net na 9 dagen over tijd eindelijk ongi geworden..

6. Irene82

Irene82 Actief lid

20 dec 2006
    112
    0
    0
    Marieke wat balen! Het is zo vervelend he, als je overtijd bent en je ongi komt alsnog, je gaat toch steeds meer hopen. Sterkte meid, we houden moed erin!

7. Marieke1983

was wel jammer ja, maar ik rekende er na 2 negatieve testen al niet meer op, dat scheelde wel.
    we zijn ook nog niet voor "echie" aan het klussen, maar t zou toch errug leuk geweest zijn.

nieuwe ronde, nieuwe kansen!

8. NicenChar

NicenChar Actief lid

1 okt 2006
    124
    0
    0
    Marieke; Wat balen zeg! Wat kan je eigen lichaam je dan voor gek houden he..

Jo7; ik ben ook in "spanning"ik ben nu 3 dagen overtijd zeg maar, maar ik heb nu ook wel het gevoel dat de reden dat het nu wat langer duurt voordat ik ongesteld wordt is dat ik het zo graag wel en dat door de spanning in je lichaam de ongestelheid uit blijft.

Wanneer ga jij opnieuw voor een test?

9. Marieke1983

Jo7 en NicenChar, het kan best zijn dat jullie toch zwanger zijn maar gewoon te vroeg hebben getest..
    ik had toen ik 4 dagen over tijd was een berichtje bij de verloskundigen gepost en zij zei dat dat een mogelijkheid was...ik had getest bij 2 dagen over tijd.
    dus wie weet!

10. NicenChar

NicenChar Actief lid

1 okt 2006
    124
    0
    0
    We wachten het in spanning af, ik hoop op niets dan valt de teleurstelling altijd mee.
    Ik heb zojuist nog testen besteld via deze website, misschien heb ik ze volgende maand pas weer nodig....

11. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Ik duim voor je meid !

12. Hoi Marieke,

Wat jammer joh! Ik kan je wel een hand geven, want vandaag ben ik ook ongi geworden. In tegenstelling tot jou is het bij mij een beetje een opluchting. Dat komt omdat ik in januari gestopt ben met de pil en ik ben daarna nauwelijks ongi geweest (een middag ofzo). Dat vond ik zo vreemd. Nu ben ik na 32 dagen 'normaal' ongi geworden en dat geeft me wel wat rust, zeker als je weet dat ik al 18 jaar de pil slik en dat ik soms de pil heb doorgeslikt. Ik las al allerlei verhalen op dit forum waarbij de ongi lange tijd uitbleef, dus ik maakte me al een beetje zorgen.

Ik wil heel graag zwanger worden en dat het niet gelijk de eerste ronde raak zou zijn, daar had ik al rekening mee gehouden. (toch hoop je stiekem dat jij bij het groepje 'uitzonderingen' hoort) We gaan met goede moed verder en we zien wel. Ik ben vandaag gewoon een beetje blij met mijn ongi en dat geeft me weer wat vertrouwen voor de toekomst. Nu kan het echt beginnen wat mij betreft!

Ik wens je (en alle meiden hier) veel goeds toe voor de toekomst en wellicht komen we elkaar nog eens tegen op dit forum!

Groetjes van Wannabe a Mom

13. NicenChar

NicenChar Actief lid

1 okt 2006
    124
    0
    0
    Wij zijn nu 5 maanden aan het klussen het is eerlijk gezegd weer elke maand zenuwslopend. Ik ben altijd bang dat het bij mij niet zou gaan lukken, maar ik heb me laten vertellen dat veel vrouwen daar last van hebben.

14. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    Ja, dat kan ik beamen. Wij zijn sinds eind september 2006 aan de klus.
    Je WILT er niet de hele tijd mee bezig zijn, maar je krijgt het maar niet uit je hoofd. En helaas pindakaas, bij mannen werkt dit niet altijd zo - en die heeft ook niet drie vriendinnen die met hetzelfde bezig zijn en net als jij er niet aan denkt erover willen praten - zodat hij er niet zoveel mee "geconfronteerd" wordt en je een beetje ongeduldig gaat vinden :(

Ik zou willen dat ik kon zeggen als ik ooit zwanger raakte: "ach, ik was wel met anticonceptie gestopt, maar ik had het nu nog niet verwacht" :rolleyes:

Ik geloof niet dat je een zwangerschap kunt tegenhouden door er "teveel" mee bezig te zijn. Alsof dat zaadcelletje dan een andere kant op zwemt! :p

15. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    Hallo,

Het is vandaag al weer maandag en ik ben nog steeds niet ongesteld.Vanmorgen toch opnieuw een zwangerschapstest gedaan en deze is nog steeds negetief.
    Balen zeg dat lange wachten vooral als je normaal altijd rond de zelfde dag ongesteld word.
    Ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben en dat de :evil: :evil: dit keer gewoon wat langer op zich leten wachten.
    Ontpillen zal het niet meer zijn want ik ben 9 maanden geleden al gestopt met de pil dus ik hoop dat we die fase al hebben afgesloten

Groetjes Jo

16. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik was bij ronde 7 ook een week overtijd voordat de :evil: :evil: kwamen. En de maand daarop was het raak. Dus waarom zou ontpillen evt. niet een optie kunnen zijn?

Echter heb ik op dit forum al vaker van meiden vernomen dat ze toch zwanger bleken na (meerdere) testen! Er zit op mijn zwangerschapszwemmen ook zo'n geval.

Dus geef de hoop niet te snel op!

Deel Deze Pagina