Help ik weet het niet meer

Discussion in 'Zwanger worden' started by Samen, Feb 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samen

Samen Lid

May 21, 2006
    92
    0
    0
    't Gooi
    heb wel ovutesten gebruikt maar dat was niks kreeg alleen maar neg. temperaturen heb ik nog niet gedaan hoe gaat dat in zijn werk dan

2. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Fijn om het een en ander hier te lezen zeg.
    Poeh.....heb namelijk gister met de HA gebeld en heb voor a.s. maandag ochtend een afspraak staan.
    Heb er best de bibbers voor...
    Zijn nu 'bijna' een jaar bezig, maar heb toch besloten om eerder contact op te nemen met de HA wegens een eerder bezoek aan de Gyn > was zo'n 1,5 jaar geleden 't geval.
    grt.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Wij zijn ook na ongeveer 15 maanden naar de huisarts gegaan en die heeft ons ook meteen doorgestuurd naar de gyn. Natuurlijk is het best moeilijk, maar wie weet is het wel goed bij jullie maar hebben jullie nog niet zoveel geluk gehad. En als er wel iets is kan er tenminste iets aan gedaan worden.

Succes en meid gewoon naar de huisarts gaan hoor!

4. jennie72

jennie72 Bekend lid

Jan 6, 2007
    899
    0
    0
    Hoi zie het temp hoekje hier word alles uitgelegd. Je moet iedere dag op het zelfde tijdstip tempen, ook ja als je uitslaapt en bij houden kan op papier maar ook via een site daar word ook alles uitgelegd in het Engels kun je je grafiekeje bij houden je vult hem per dag in. KIjk maar even kom je mij ook tegen als je vragen hebt er zijn dames genoeg die al langer tempen. Succes jennie72

5. Samen

Samen Lid

May 21, 2006
    92
    0
    0
    't Gooi
    hoi bedankt ,
    ben vanaf gisteren begonnen met tempen en heb de grote stap gemaakt om naar de HA te gaan.Manlief is naar het werk en ik ben bij spreekuur geweest.Ik legde het probleem voor en hij was erg begripvol en zei dat manlief maar zijn zwemmertjes moest laten testen.Ik vol verbazing want mijn man heeft 2 gezonde jongens dus waarom zou het aan hem liggen?
    HA mij uitgelegd dat het beter is dat hij eerst zijn zwemmertjes laat onderzoeken voordat ik er doorheen ga.De onderzoeken voor de vrouw zijn wat ingewikkelder.
    ben benieuwd wat hij vanavond zegt manlief.ik had verwacht dat ik doorgestuurd zou worden maar mannetje moet eerst.Heb het wel al een beetje door de telefoon gebracht dat hij voor een onderzoekje moet werd wel stil.Blijkbaar had hij het ook niet verwacht...

6. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Ja dat is gebruikelijk. Onderzoeken bij mannen zijn veel makkelijker uit te voeren dan bij vrouwen, dus vandaar dat ze die altijd eerst doen.

Share This Page