wie kijkt mee? ik kreeg het bijna niet op de foto, is 3 dagen voor nod als ik uitga van 38 dagen. Ik had op 6 november mijn eerste positieve ovulatietest en op 7 november de grootste knaller. dus 8 november mijn ei Bekijk bijlage 287507
Ik zie hem ook!! Deze kun je wel als positief beschouwen leuk!! Morgen of overmorgen nog een keer testen en dan is hij denk al een stuk donkerder.
Ik zie wel een licht streepje. Welke kleur heeft hij in het echt? Het probleem is dat als je voor NOD licht positief test, dat je dan alsnog ongesteld kan worden. Bij mij was de test 1 dag voor NOD omowit dus ik zou na jouw test toch wel wat hoop hebben. Over 2 a 3 dagen zou de test wel iets duidelijker moeten zijn, spannend.
in het echt is het streepje licht roze. ik weet ben vroeg maar goed kon het echt niet laten, deze lag er nog van mijn zoontje. morgen of overmorgen test ik weer en dan hoop ik mijn test hier neer te kunnen zetten met een "knaller"
oooh spannend we zitten in het zelfde schuitje! Mijn ei was ook rond 8 nov en mijn test ziet er net zo uit! Als gefeliciteerd! streep=streep!
oh spannend zeg ook bij jullie. ik duim ook voor jou. Hoeveelste kindje voor jullie? Hier de 3de maar het wordt er niet minder spannend op
Ja hoor, duidelijk een streepje! Over 2 dagen nog eens testen! Ik Zit vandaag ook 3 dagen voor NOD Heb toevallig vannochtend ook getest, maar helaas was ie bij mij omo wit gebleven !! durf donderdag eigenlijk niet meer te testen, omdat Ik nu eigenlijk al weet dat ie omo wit gaat blijven..
hier mijn testje van vanmorgen clear blue en kruidvat 2v5 Bekijk bijlage 287711 Bekijk bijlage 287712