Wij vinden namen eindigend op e erg leuk. vandaar dat onze zoon J.urre heet... de meisjesnaam was toen Jinthe Nu zoeken we een naam voor een broertje of zusje.... Maar klinkt het niet teveel jut + jul achtig - J.urre en Jinthe - J.urre en Merle - J.urre en Jelte Dus dan misschien toch maar een kortere naam (namen op a of o vind ik niet zo mooi) Een stoere, maar toch lieve naam en ook nog één die je niet zo heel vaak hoort (geen top 50)... En het liefst die je uitspreekt zoals je hem schrijft Tja.... Hopelijk hebben jullie wat inspiratie voor ons! Vast bedankt!!
Als je niet voor J & J wikt gaan kan je bijv ook nog Mirt(h)e overwegen. Vind dat wel in de lijn van Jenthe, Jinthe en Merle liggen: die ik ook prima vind kunnen overigens (met voorkeur voor Merle of Jinthe) Of J.urre & .... : Benthe Linde Ninthe (ook leukk!) Veerle
zeker heel leuk, vooral Ninthe... maar weet je wat ook nog lastig is? Ik werk in het onderwijs en dus bij veel namen of dat ze op dit moment bij me in de klas / op school zitten.
Ohh da's lastig ja! Herken het wel vanuit vroegere baantjes met kids, dus veel associaties met namen hihi.
Jurre en Lise Jurre en Suzan Jurre en Jasmijn (wel weer een j...maar niet ook nog eens eindigend op een e) Jurre en Jolein Jurre en Benthe Jurre en Marrit (leuk!!) Jurre en Niels
J.urre en Jinte of Jenthe vind ik een mooie combi! Nog wat ideetjes: J.urre en Jarno J.urre en Jesse J.urre en Jinse J.urre en Jitse J.urre en Jidde J.urre en Siebe J.urre en Robbe J.urre en Pelle J.urre en Sverre J.urre en Luke J.urre en Fedde J.urre en Vince J.urre en Thijme / Thijmen J.urre en Mats J.urre en David J.urre en Abel J.urre en Boet J.urre en Tijn J.urre en Mees J.urre en Siem J.urre en Tom J.urre en Juna J.urre en Jolé J.urre en Loe J.urre en Lise J.urre en Ise J.urre en Lore J.urre en Nynke J.urre en Rose J.urre en Nine J.urre en Vere J.urre en Pien / Fien J.urre en Elin J.urre en Mila J.urre en Nora / Noor J.urre en Ella J.urre en Lies J.urre en Mies J.urre en Lara / Lana
Ties: super leuk maar een vriendin haar zoon heet al.zo. Mees; ook heel leuk!!! Die gaat op t lijstje Ja... Jinte eigenlijk nog steeds heel leuk. Ik baal er alleen van dat we die.naam destijds al aan iedereen verteld hebben. Maar misschien toch.... Nog meer inspiratie???
jinthe erg leuk!! jenthe net iets leuker hihi. maar j en j vind ik wel kunnen hoor. wij gaan t ook doen. ik zit ook in t onderwijs maakt het nog moeilijker he.
Jurre en Bente Jurre en Tesse Jurre en Femke Jurre en Fenna Jurre en Romée Jurre en Noor Jurre en Mijntje Jurre en Diede Jurre en Rosa Jurre en Pippa Jurre en Rixt Jurre en Saar Jurre en Marit Jurre en Lieke Jurre en Lotte Jurre en Jente Jurre en Mirthe Jurre en Tygo Jurre en Jelte Jurre en Joppe Jurre en Stef Jurre en Abel Jurre en Hidde Jurre en Guus Jurre en Wessel Jurre en Fedde Jurre en Coen Jurre en Jip Jurre en Mats Jurre en Tijmen Jurre en Sepp Jurre en Jasper Jurre en Rens Jurre en Roan