Show je (kunst)nagels!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Ik laat binnenkort weer eens een set zetten, maar weet nog niet wat ik wil. Wat voor een vorm, kleur enz. Dus show!

2. Tese

Tese Niet meer actief

Niemand?

3. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Ik heb toevallig vorige week zaterdag een nieuwe set laten zetten! Wat wil je laten zetten, gelnagels of acryl? Ik heb acryl :)

Bijgevoegde bestanden:

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb gewoon french manicure, wel met hele fijne glitter maar dat zie je niet op de foto :)

5. minon

minon Niet meer actief

Ik heb net mn acryl nagels eraf zitten krabben. Zat er drie dagen op en overal begonnen er stukjes los te laten. Vooral langs de nagelriemen en buitenste randje. Is een kennisje van ons die een opleiding doet nagalstyliste. En ze had proefpersonen nodig dus gratis maar zou er zogenaamd drie weken op moeten zitten? Zonde van het geld als het zo snel loslaat.

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das niet de bedoeling nijntje. Komt gewoon omdat ze niet goed gezet zijn

7. Tese

Tese Niet meer actief

Bij mij laten de randjes ook altijd los. Heeft niet altijd te maken met dat ze niet goed gezet zijn. Bij mij ligt het aan m'n nagels. Maar ze blijven dat wel gewoon zitten hoor.

Hoe vaak werken jullie ze bij? Ik ga het nu eens per twee weken doen. M'n nagels groeien belachelijk hard!

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik laat het eens per 3 weken doen, al zou ik ook nog wel om de 3,5 tot 4 weken kunnen doen denk ik. Om de 2 is bij mij iig (gelukkig!) echt niet nodig.

9. Tese

Tese Niet meer actief

Dat scheelt echt in de knip!

10. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    heb ze zelf momenteel niet. maar heb wel een aantal foto's van mijn eigen creaties als je wilt? :D (ben helemaaaaaal niet trots ofzo hoor :p)

11. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Ik zal binnenkort wel wat foto's plaatsen. Ik zet ze zelf, maar laat ze soms ook door een vriendin doen!

12. Amethist

Amethist Niet meer actief

13. Tese

Tese Niet meer actief

Mooi!

Noukjetygo graag!

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik heb ze er vorige week af zitten trekken... mn nagels groeien veel te hard dus na een week zag je mijn eigen nagelrand al zitten, was geen pan (had gewoon French manicure)
    Toen dacht ik nah dan lak ik ze wel gewoon maar dan zag je weer duidelijk de rand vd overgang van acryl nagel naar eigen nagel onderin, niks voor mij dus die nagels, al vond ik ze verder wel prachtig!
    Uiteindelijk heb ik ze er nog wel 4 weken opgehad hoor, kreeg ze er toch niet af, uiteindelijk na 4 weken waren de randen zo ver los dat ik ze er makkelijk af kon halen (alhoewel mn eigen nagels daardoor wel vernaggeld waren, maar ja gelukkig groeien ze dus snel)

15. Tese

Tese Niet meer actief

Nog meer foto's?

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Leuk topic!

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

18. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik heb ze een jaar gehad, omdat mijn eigen nagels heel erg slap zijn. Ze vertelde me dat door de nepnagels heen, je eigen nagels de kans hebben om te herstellen.
    .. toen een jaar later en ze waren nog steeds zo slap als wat. Ik heb het maar opgegeven :p

Ik liet ze elke 4 weken bijwerken (mijn nagels groeien niet erg hard)

19. Tese

Tese Niet meer actief

Mooi saja!

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Leukkk!! Ik beet nagels voorheen en nu 2 jaar gel nagels. Zal ff foto s zoeken!!

Deel Deze Pagina