Ze zullen vast bestaan maar ik kan ze niet vinden....... Ik zoek de flexibele kunsstof variant dus niet de papieren versie......
Mag je hier gratis komen halen De kids spelen ermee want ik vind het niks. Cakejes blijven heel 'nat' van onderen.
Action verkoopt ze maar de ervaring hier is dat je cakejes vervormen ipv mooi rond en ze worden niet gaar. Het beslag loopt zakt doordat de vorm flexibel is opzij ipv dat ze omhoog rijzen.
Xenos, daar heb ik een aantal cijfers vandaan. Maar ik vind het niks, ze blijven onderin veel te nat.
Ik heb een siliconen bakvorm waar 12 cupcakes/muffins in kunnen. Volgens mij gekocht bij de blokker, maar dat is al weer 2 jaar terug dus weet niet of die ze nog heeft. Die vind ik wel ideaal. Ik heb ook de losse vormpjes gebruikt maar dat vond ik ook geen succes die heeft mijn dochter nu om mee te spelen in haar keukentje en daar maakt ze op haar manier cupcakes in van klei
Ik heb ook zon vorm waar 12 in kunnen, daar zet ik papieren vormpjes in en dan blijven ze mooi recht. Dat vind ik de fijnste manier