Hoi dames int kort mijn verhaal. Afgelopen vrijdag had ik een zeer lichte positieve test maar savonds kreeg ik bloedverlies dat hield 2 en een halve dag aan was helderrood bloed maar geen stolsels erbij.ik voelde me nog steeds zwanger maandag test gedaan die was duidelijker dan die van vrijdag gisteren een cb gedaan en die gaf aan zwanger 1/2 moet ik nu rekening houden dat het mis is gegaan en dat er nog veel hcg word waargenomen dat ik daarom posi testen heb of zou het toch goed zijn.. Zo onzeker. Dinsdag mag ik naar de vk voor een vroege echo ben doodsbang heb al 2 miskramen gehad en we zitten al in ronde 19 ondertussen. Dus een kleintje is meer dan welkom
Oja en ik heb niet echt kwaaltjes alleen vlagen van misselijkheid en gedurende de dag soms steekjes links onder wat doorstraalt naar de lies
Dat is echt balen meid! Het kan nog beide kanten opgaan en helaas is het dus afwachten. Bloedverlies komt wel vaker voor vroeg in de zwangerschap en het wel of niet hebben van kwaaltjes zegt werkelijk niets! En ik zou niet meer gaan testen.... Brengt meer onrust.
Ja zeg dat al begin ik steeds meer een beter gevoel erbij te krijgen dat het toch goed zit 3 x is scheepsrecht zeggen ze toch.. En ik heb toch best wel wat kwaaltjes Zuurbranden savonds Meer honger Misselijk bij vlagen niet spugen Hoofdpijn Heel erg moe Dus hou mezelf de moed erin
En vandaag nog een cb gedaan die gaf aan 2-3 weken dus hcg stijgt want woensdag zei de cb nog 1-2 weken blij als het dinsdag is