hallo allemaal . helaas hier een miskraam gehad met 11 weken vruchtje was al met 6 weken gestopt met groeien ik had op 11-12-2014 mijn currtage . we hebben een kindje verloren met 24 weken en we hadden nu gehoopt op een goeie zwangerschap maar helaas hier door heb ik dus gekozen om het gelijk weg te laten halen zo dat ik snel weer kon herstellen en wie weet weer een nieuwe poging te wagen het zal ons 4 kindje dan worden . dus ik weet dat het ook zeker goed kan gaan . maar nou mijn vraag nou is het 4 weken na de currtage en ik heb nog licht rood bloed verlies voor de rest geen troep er bij alleen buikpijn . nou werd er op de echo ook een cyste gezien die was 4,8 bij 4,9 cm groot ik hoefde me daar geen zorgen over te maken want die verdween vanzelf weer . maar heb elke dag pijn in mijn buik niet erg maar leuk is anders en bloed nog steeds . hoe ging het bij jullie die ook een currtage hebben gehad.
Hoi Mandy, allereerst sterkte met dit slechte nieuws! Goh je hebt al heel wat meegemaakt als ik zo lees! Pfff meid toch.. krijg gwn kippenvel! Ik zelf ben 16 dec gecurreteerd ivm partiële mola. Heb die dag nog veel gebloed. Maar de volgende ochtend was dit over. Soms nog licht bloed bij afvegen. Een vriendin van me is gecurreteerd en die heeft 5 weken gebloed. Haar gyneacoloog gaf aan, dat het bij iedereen weer verschillend is, maar er staat 4 tot 6 weken voor. Als de klachten aanhouden langer dan 6 wkn zou ik persoonlijk zelf de gyneacoloog weer bellen om informatie of dit wel normaal is. Nou hou je taai en veel sterkte met het verlies!
hoi hoi bedankt voor je berichtje idd best veel voor de kiezen gehad verlies van ons dochtertje was ook zwaarste wat me ooit overkomen is is nou 3 jaar geleden maar doet me nog elke dag pijn . het is voor mij ook een stukje makkelijker om dit af te sluiten want we hebben liever nu dan weer later maar dat is voor iedereen anders . ik moed 15 jan naar de gyn en dan krijg ik ook testen en onderzoeken . maar om dat ik veel las dat mensen er bijna geen last van hadden dacht ik vraag het hier ook heven ik moed wel heel eerlijk zegen dat dit me vies tegen valt kwa herstel . voelde me erde vit na de bevalling dan nu . ik hou het wel in de gaten en ik zal het zo bie zoo aan geven in het ziekenhuis .
Dat begrijp ik helemaal, mijn man heeft in vorig huwelijk ook een kindje met 24 wkn verloren.. vreselijk als ik het zo hoor.. dan idd beter nu dan dat je het vast gehouden heb enzo! Dat maakt dit ook niet goed hoor, anderzijds zodra je test positief is voel je je al op en top mama met veel liefde voor je kindje..