nog een x (had hem op de verkeerde forum gezet , net nieuwe hier XD ) Lieve mensen, ik zit met een dilemma ik heb een 32/35 cyclus. ik ben nu dus of 5 dagen over tijd of 2.(we hebben heel dom voor het zingen de kerk uit gedaan, ik weet heel dom) hoe dan ook werd ik woensdag 23-09 s morgens na me boterham met pinda kaas (ongeveer 10 min daarna) enorm misselijk en moest ik kokhalzen . verder letten ik er niet echt op. de dag daarna had ik menstruatie krampen, waarvan ik dacht huh? moet het volgende week pas worden...raar maar ja verder niet bij stil gestaan. vrijdag weer misselijk s morgens (altijd rond 9 a 10 uur) en vond dit een beetje eng en raar. dus maar een early test gehaald. eigenlijk meer om me zelf gerust te stellen. helaas niet gelukt want ja hoor een plusje. kon het niet geloven dus heb ik de volgende ochtend een 2 voor 5 euro test gedaan, ook hierop weer een licht streepje. ik beetje in de stress (ik raak me baan kwijt en we hadden nog geen kinderen op de planning staan) dus zondag weer een test gehaald ook gedaan en deze was negatief!? huh? naja oke mooi niks aan de hand. (volgens 32 dagen cyclus) 1 dag over tijd toch maar weer getest ja hoor weer positief de dag daarna weer negatief en weer positief heel raar. dus 4 positieve testen liggen ondertussen en 3 negatieven. om en om raar toch? Ik snap er echt niks meer van . ik ben net verhuist dus net ingeschreven bij een nieuwe dokter maar dat is nog niet helemaal rond. zou dus niet weten wat dit inhoud? heeft iemand hier ervaring mee? xxmij 27 aug laatste menstruatie 32-35 cyclus
ja alleen op camera zie je ze niet zo goed...mijne focust slecht... hoe doe je dat een foto toevoegen?
dit zijn de foto's (hopelijk heb ik ze mee geüpload haha) dit zijn niet alle testen xD maar om even te laten zien wat ik bedoel
Sorry maar smalle pennestreepjes zijn altijd negatief helaas. Op deze foto's zie ik geen positieve test. Je zei dat je ook een positieve kv 2v5 test had. Kan je daar een foto van plaatsen??
die heb ik helaas niet op mijn telefoon. en ben morgen pas weer thuis. zal kijken of ik die op de foto krijg( de streepjes zijn wel net zo dik als die andere alleen niet op de camera kunnen zetten) en de strepen kwamen ook binnen de aflees tijd trouwens XD
sorry voor de late reactie er is even iets tussen gekomen,helaas kreeg ik te horen dat het kindje van me vriendin op de ic ligt. ik kom hier nog op terug qua foto van de test. tot heden geen menstruatie, maar vind het op dit moment geen pre. nogmaals sorry. ik kom er nog op terug
Vemorgen is helaas de kleine meid van me vriendin overleden. Rust zacht lieve kleine meid. Ik zal ff niet aanwezig zijn op de pagina. Heb me hoofd er ff niet bij. Ik laat weer wat weten als het vedriet minder is. Fijne dag verder . Mijn gedachten is nu bij hun
Hallo lieve dames bedankt voor de berichtjes. De crematie was heel mooi! Dat ze in vreden mag rusten <3 Hierbij mijn beloofte test.(upload ik zo via me laptop) Zelf denk ik dat ik het niet ben. Ookal ben ik nog steeds niet ongesteld (dag 44 vandaag) maar misschien stress ofzo. Geen idee vrouwen lichamen zijn raar =)