Hoi Allemaal, Sinds oktober '14 zijn wij gestopt met de pil. In mei '15 ben ik zwanger geraakt en helaas in juli '15 hebben wij een miskraam gehad. Sindsdien dus erg "bezig" met zwanger raken. Sinds november '15 zijn we begonnen met ovulatietesten omdat het naar mijn mening niet echt gemakkelijk gaat. Ik heb de dipsticks van sensitest alleen bij mij meet hij in die twee maanden geen duidelijke ovulatie, er komt wel een resultaat op de 8e dag na mijn menstruatie alleen dit streepje knalt niet. (ik lees vaak dat het streepje echt knalt!) Hebben jullie tips voor mij om eventueel andere testen te halen? Die van clearblue zijn mij te duur, denk eraan om er 1 of 2 te kopen ter bevestiging van de goedkopere testjes. Ook denk ik er aan om naar de huisarts te gaan want merk aan mezelf dat ik iedere x erg teleurgesteld ben. Misschien kunnen zij ook wel iets betekenen. Reacties en tips zijn welkom! Groetjes, Marli
Ik gebruik ze altijd van de action en vind hem elke maand ze zijn iets van 2,50 voor 5 testjes rond de tijd dat ik mijn ei ongeveer verwacht of de testje iets donkerder beginnen te worden test ik 2 x daags rond 11/12 uur en rond 19/20 uur anders kan je hem snel missen omdat ze kort reageren op je piek s6 met kiezen en zwanger raken natuurlijk😜😘
Hierbij de twee van november en december. Ze knallen niet echt hé? Zal inderdaad eens bij de action gaan kijken. Thanks voor je reactie.
Niet bij iedereen "knallen" ze hoor. Bij mij namelijk ook niet maar ik zie wel een "donkerste" test dus die zou ik gewoon aanhouden. Ik heb dit ook hoor. Heb ook die van de action ernaast gebuikt en kreeg hetzelfde, geen echte knallers maar wel een donkerste streep in de reeks te zien.