de zijn nog steeds niet te bekennen.. mijn buik is niet opgezet mijn borsten zijn nog steeds erg gevoelig en mijn afscheiding wordt weer meer ik weet het niet meer .... xxxx
Ik zit nog in de twijfel fase of ik nu wel of niet zwanger ben maar ik ben dus ook in de avond misselijk. Niet ziek ervan maar gewoon akelig. Ik wordt duizelig als ik naar de wc moet voor een grote boodschap. En MOE! Heb je al getest?
ja zaterdagochtend en gisteravond alletwee waren ze negatief maar ik ben nog steeds niet ong geworden ik snap er niks meer van.. xxx
Hoe is het nu met je nog steeds niet ongi? Hoop dat je snel een posi test in je handen hebt! ik duim voor je!
ik ben het nog steeds niet.. ik heb wel een beetje (bruinachtige) afscheiding maar ik weet niet of dit ook een sympthoon is eigenlijk en steken in mijn buik en ik begin erg last van pukkels te krijgen... ik ga straks toch nog maar effe testen.. xxx
ik heb net getest en weer negatief... ik ga denk ik toch de HA bellen morgen kijken wat ze daar zeggen want dit schiet niet op zo.. xxx
Vraag anders om een bloedtest.. Die is duidelijker dan een urine test, het kan nl zijn dat je laat hcg uitscheid in je urine. Bij mijn zoontje had ik ook pas bij 8.2 weken een posi test en die was nog geen eens overduidelijk. Ik ga in ieder geval ook niet al te lang meer wachten,als ik morgen nog geen duidelijke test heb breng ik ook ff een bezoekje vor een bloedtest. Vind het wel welletjes na bijna 2 weken. In ieder geval succes !
krijg je dan ook gelijk de uitslag of moet je daar lang op wachten? ik ben daar nog niet zo in thuis hahaha jeetje hoe hou je dat vol joh 2 weken? xxx
Dat ligt er een beetje aan waar je laat prikken. Als je bij een prikpost gaat duurt het hier 2 dagen, maar laat ik het via de gyn doen krijg ik nog de zelfde dag uitslag. Alleen de gyn zit aan de andere kant van de stad en ik mag geen auto rijden en met een peuter de bus in is een drama. dus ik neem die 2 dagen voor lief. Ik weet van mijzelf dat ik heel laat posi test, dus ik calculeer het in. Maar na een week flink krabben aan mijn borsten ben ik het echt wel zat hoor. Ik wil het nu echt wel eens weten. Hubbie zegt in ieder geval bingo
wij hebben hier een huisartsenpost waar ze bloed af zullen nemen.. ik zou niet weten waar ik anders heen moet.. xxx
Hier hebben we de posten geloof ik overal, zelfs in het bejaardentehuis. Maar anders weet de huisarts dat wel. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt!
ik hoop het ook want mijn man raakt elke dag zenuwachtiger en ik ook... ik zal morgenochtend maar effe bellen en dan hoor ik het wel..(hoop ik) maar je kan toch niet zomaar naar en gyn toch? xxxx
Nee je kan niet zomaar naar de gyn. Ik loop er al een half jaar nadat ik een cervicale eug bleek te hebben.(is een bbz in de baarmoederhals). Aangezien ik al een flink aantal miskramen heb gehad en mijn zoontje te vroeg ik geboren loop ik daar. Ik moet ook meteen bellen als ik posi test. voor een bloedtest mag ik wel gewoon naar de huisarts,als ik maar meteen bel als het posi is.
oke... nou ja ik probeer het morgen wel en dan hoop ik op een snelle uitslag want we gaan dit weekend weg met mijn ouders en dat zou natuurlijk een perfecte timing zijn om het goede nieuws te vertellen...
ben net bij de HA geweest en die testen ook negatief.. ik moest het toch nog effe afwachten en anders volgende week bloed laten prikken.... er zijn nog steeds geen xxxx