He regina,ik zit in het zelfde schuitje,ben nu 6 dgn overtijd en test ook constant negatief!Schit he... Nu denk ik idd dat je tevroeg getest hebt. De ha gaat waarschijnlijk ook zeggen dat je nog ff moet wachten... Mamasan test ook pas naar 2 wkn positief,dus er is hoop maar het kan ook dat jij(en ik) pas na 5,6 of 7 of zelf wel 8 wkn menstrueren... Ik ga voorlopig niet meer testen maar wacht nog een week of 1 of 1.5 af,want zo"n negatief elke x is toch ook telkens een klap.... Sucses meis,duim met je mee.
He mamasan, Ik snap dat je daar voorzichtig mee bent,maar je weet wat ze zeggen he:geen 1 zwangerschap is het zelfde! Maar idd naar echo toch meer zekerheid.. Duim met je mee.Sterkte
hallo meiden Vandaag naar de huisarts geweest morgen even urine heen brengen ik had al gedronken, ze heeft me bloeddruk op gemeten en die 110/55 dus zei ze misschien dat je toch wel zwanger bent nou het is te hopen dat ik morgen goeie uitslag krijg
helaas zijn de toch gekomen... ik zei toch dat ik het niet durfde te hopen... op naar de volgende ronde.. xxx
He regina Dat is echt goed nieuws.... Spannend,ik ga verder voor je duimen! Sucses. he liekie Dat is helaas minder nieuws.. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen! Ga ook voor jouw weer duimen. Ik weet nog steeds nix,mag van mezelf niet testen voor vrijdag... Streng ben ik voor mezelf he?haha Ben voortaan wel veel meer misselijk en heb geen conditie en puisten in overvloed....dat is goed toch he? Durfde het niet meer te hopen,maar zal het nu dan toch? Ik laat jullie vrijdag iets weten.. Enne mamasan alles nog ok?
Hoi, Ben nieuw hier. Heb nu sinds een week rare buikkrampen, beetje kriebelig en trekt naar liezen. Bij vlagen misselijk en hele gevoelige tepels. Ze zijn altijd hard en het lijkt wel of ze steeds een beetje klam zijn. Ik had zondag ongesteld moeten worden, maar ben dat nu nog niet! Herkend iemand dit als de eerste tekenen van een zwangerschap? Wanneer kan ik testen? Caat
Hoi Caat11, als je zondag ongesteld had moeten worden kan je nu al positief testen hoor! Dus ik zou als ik jou was een testje er tegenaan gooien, vind het al knap dat je 'zolang' sinds zondag gewacht hebt en dat nog niet gedaan hebt Succes ermee!
Hé, Oke ik kan dus testen, maar je hoort toch vaak dat mensen te vroeg gaan testen enzo. Sommige zeggen ook dat ze het zeker wisten dat het zo was, dat heb ik niet. Ik twijfel heel erg. Ik zou alleen niet weten wat het anders zou moeten zijn. Ik vroeg me vooral af of de dingen die ik voel, anderen ook hadden aan het begin van hun zwangerschap! Morgen haal ik een test! Dan kan ik pas de dag erna in de ochtend testen volgens mij! Ik hou jullie op de hoogte en tot die tijd neem ik die rare buikpijn maar voor lief.
je kan elk moment van de dag testen. (maar ik weet niet meer wat er bij een zwangerschap hoort ik heb nu al zeker 3x echt gedacht zwanger te zijn maar helaas.. je lichaam kan je zo voor de gek houden..) maar ik hoop voor je dat de duiveltjes wegblijven.. ik zal voor je duimen.. xxxx
Vanmorgen ook nog eens misselijk opgestaan! Ik ga vanmiddag een test halen en vanavond testen. Dan weet ik dus meer! Ik ben al eens zwanger geweest toen ik 1 x de pil was vergeten in te nemen na 12 jaar pilgebruik. Ik wist toen pas na 8 weken dat ik zwanger was omdat ik toen heel misselijk was de hele dag. Helaas toen na 15 weken een miskraam. Ik weet dus niet hoe het voelt in het begin....... Ik laat het jullie weten
Wat je voelt kunnen best tekenen van zwangerschap zijn maar zoals Liekie ookal zegt, je lichaam kan je ook voor de gek houden, helemaal als je graag zwanger wilt worden. Dus, heel veel succes vanavond, hopelijk verschijnen er 2 dikke strepen!
Vanmorgen vroeg getest en er staat een heel vaag streepje! Geen idee wat ik daar nu weer mee moet. Met vaag, bedoel ik echt heel vaag! misschien moet ik over een paar dagen nog eens testen?
Caat, ik teste twee dagen voor NOD met ook een heel licht streepje. Op NOD werd het al iets duidelijker maar een streep is een streep en er bestaan geen voorgedrukte streepjes. Zou voor de zekerheid nog een keertje testen over een paar dagen. (als je dat volhoudt)
He caat Ze zeggen dat het niet uit maakt of je m duidelijk ziet of niet een streepje betekend ZWANGER! Want anders kan je dat hormoon helemaal niet in je urine hebben zitten. Dus ik wil niet al te voorbarig zijn maarik denk dat ik je mag feliciteren... Goed gedaaan meid... Ga anders voor de zekerheid nog ff langs de dokter. Ik daar in tegen heb vanmorgen weer negatief getest.... :thumbdown: Word hier echt gek van... Ik wil of de of een dikke vette streep maar hier word ik echt gek van...
He mamasan(ik weet niet of je nu nog veel online bent) (Of iemand anders die mij hier antwoord op kan geven) Hoe kan het dat jij zo laat pas positief test? Weet jij hoe dat kan komen?Want als je zwanger bent heb je toch gelijk hcg in je urine? Ik snap er echt nix meer van... Alle kenmerken hebben maar toch negatief blijven testen.. Wie kan me hier antwoord op geven?
hallo ik ben dinsdag heen geweest naar de dokter woensdag moest ik urine inleveren en kon ik bellen voor de uitslag dus ik bellen nou ze hebben het over het hoofd gezien dat het om een zwangerschapstest gaat dus ik pissig ik had me jas al aan om zelf een test op te halen ik ging even naar de wc moest even plassen dus tot me grote vebazing ligt er een plasje bloed in de wc dus de zijn er inmiddels 3 dagen nou ja op naar de 2de ronde