He Caat, inderdaad, een streep is een streep, dus GEFELICITEERD! Lily, je hoort het inderdaad heel vaak, veel vrouwen testen pas positief na 2 of meer weken overtijd te zijn, dus zolang er geen rode duivels om de hoek komen kijken is er nog hoop! Keep your head up!
He julia bedankt voor je reactie,je antwoord stelt me erg gerust.. Kon er nix over vinden op internet dus was er echt bang voor,lijkt me echt erg als heel je lichaam/gestel zegt dat je zwanger bent en dat dan de komen... Toch maar weer afwachten dan he.. Heb ma een afspraak bij gyn. voor iets anders dus ga het dan maar meteen vragen.. In ieder geval thanx
He meiden wat is het hier stil geweest.....? Vandaag bij de gyn geweest(voor iets anders)en gelijk gevraagd hoe het kwam dat ik nog steeds niet menstrueerde en ook negatief teste... Ik hoopte echt dat zij me dus definitief een ja of een nee kon geven,maar kreeg gewoon te horen dat ik niet zwanger kon zijn als de test negatief was.Dus gewoon moest wachten tot ik weer ga menstrueren! Heb ik toch nix aan..... Zij ik dus dat ik gehoord had dat er meerdere pas later positief testen,volgens haar kan dat dus niet.......euhh en Mamasan dan? Weet dus nog niet meer! Hoop op reactie.....vind het zo stil op de site... Groetjes Ps nog iemand goed nieuws?
Hey, Dat je niet zwanger kunt zijn met een negatieve test is echt onzin! Ik heb het al zo vaak gehoord, en mijn moeder zelf kreeg bij de zwangerschap van mij ook pas na 2 maanden een posi test. Heb ook een keer een verhaal gehoord van een vrouw die haar hele zwangerschap met geen enkele test positief testen, terwijl ze toch echt kei zwanger was! Heel veel succes ermee, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
ja dat is ecth gelul ! ben vandaag naar DE HA geweest en die zij dat ook van ja geen postife test kan je niet zwanger zijn en toen vertelde ik he verhaal! echt geluk! het kan ecth wel dat je alsnog zwanger bent... ik heb vrijdag als ik niet ongi ben bloedtest! het liefst wil ik gewoon een echo zag op een andere site dat een vrouw dat moch! dan heb je meteen zekerheid!
Maarja, hoe vaak gebeurt zoiets nou? Dat je zoooo laat pas positief test? Er moet dan toch gewoon HCG in je urine zitten, al is het een klein beetje? Zulke verhalen zijn altijd van 'horen van....' en ja, dan ga je er toch aan twijvelen. Het kan ook zijn dat de vrouwen denken langer overtijd te zijn dan eigenlijk het geval is...
ze kunnen toch nog niets zien op ego? dat zit nog te ver achter je schaambeen...daarom moet iedereen toch wachten en doen ze pas met 9 weken eerste ego?
Dat klopt helemaal! Maar het gebeurd vaken dan je denkt! Het kan ook zijn dat je lichaam wel HCG aanmaakt, maar nog niet zoveel dat er overschot in de urine komt te zitten. Het is in ieder geval zeker niet uitgesloten!
Ohhh oke... Dus als ik het goed begrijp is het hormoon HCG in je urine eigenlijk een overschot? Dus dat deel dat je lichaam uitscheidt omdat het niet gebruikt wordt. Beetje stomme vergelijking misschien, maar kan ik het even vergelijken met Vitamine C? Daarvan wordt het benodigde deel opgenomen in het lichaam en het overschot uitgescheiden via urine.. Of is dat een rare vergelijking, hihi...
Zal het trouwens morgen even aan mijn lerares navragen. Vraag ik gelijk ff wat andere oorzaken kunnen zijn dat vrouwen negatief testen terwijl ze wel zwanger zijn... Voor wat meer duidelijkheid Maar denk dat het nu echt tijd is om naar bed te gaan.... shame on me
Ja, vraag maar na morgen, ben ook nieuwsgierig! Want zo test de ene vrouw al dagen voor haar NOD positief... en sommige pas 14 dagen na NOD... Is wel vreemd, toch! Daardoor zijn er zo veel twijfelaars...´Ben ik nu niet zwanger..of misschien toch wel...´ Dat is vervelend voor de vrouwen zelf! Vooral als je zwanger probeert te raken en zo vaak in onzekerheid zit, kan niet gezond zijn! Wowww...ik zou echt gestresst raken!
Ja inderdaad, ik zal het morgen op een sluwe manier nog eens navragen. ben zelf natuurlijk ook erg benieuwd Zoals je aan mn banner kunt zien ben ik al een aantal weekjes overtijd, nogsteeds negatieve testen. Wel kwaaltjes, misselijk, zlefs tot brakens toe, dus ik vraag me af of ik misschien een van die vrouwen ben die pas laat een positieve test hebben. Heb vandaag bloed laten prikken. Vrijdag de uitslag.. Spannend dus! Verdorie, nou lig ik nog niet in bed...
Jazeker laat ik het vrijdag weten! Vindt het ook erg spannend! De lerares die hier verstand van heeft was vandaag helaas niet op school. Ik ga morgen nog een poging doen
Liekie, je kunt je ook misselijk voelen doordat je er de hele dag aan denkt en zo eigenlijk spanning opbouwt in je lichaam. Maar die pijnlijke tepels, veel afscheiding klinkt heel bekend, hoor. Dat kun je moeilijk zelf opwekken.
he hallo allemaal Eerst is het stil en nu...wat een drukte in 1 xhaha! Maar 32 dagen overtijd dan moet het haast toch wel niet? Hoop het in ieder geval voor je! En voor iedereen op deze site natuurlijk! Ik ging gisteren van huis en voelde de al aan komen,dus alvast wat voor maatregelen genomen.Echt mega krampen en pijn in mijn onder rug!Dus toen ik thuis kwam was ik er vol van overtuigd dat ik menstrueerde.....maar het tegendeel was waar! Nog steeds hoop dus! Enne sucses met je uitslag vrijdag! En laat weten wat je juffie zei.... Gr