ongeveer anderhalve week geleden.. Ik wacht nu de uitslag van de bloedtest af.... elke keer een negatieve trst, is toch elke keer een teleurstelling...
Hey assi, ja zeker raar he.. Ik heb vrijdag voor het laatst getest....negatief. Ik ga vrijdag weer opnieuw testen als ik nog geen heb gezien. Ik snap er zelf ook nix meer van. Ik kan alleen maar afwachten en ja dat is slopend.. Ik laat vrijdag wel iets weten. Gr
Ja begrijpelijk Lily! Ik zou er ook echt gek van worden. Die testen zijn al niet goedkoop... ClearBlue enzo...ppfff. Betaal je je echt suf aan als je vaak wilt testen. Je kunt daarom beter afwachten. Maarja, dan ben je ook echt 24/7 aan het piekeren! Ben je al langs de huisarts geweest? liefs, Assi
Testen zijn inderdaad erg duur.. Misschien een tip. Ik heb laatst tesen online geocht van de sensitest.. Zijn een stuk goedkoper als die van de clearbleu. 13 euro voor 6 testen, of iets in die richting...
Ja goedkoop zijn ze niet nee.. Goeie tip,ik heb nog 1 test liggen en als die nega is en ik ben nog niet ongesteld in die week er na dan zal ik die van internet eens bestellen.. Thanx voor de tip..
He assi Mupkee en ik hebben dus allebei vrijdag weer nieuws maar wanneer ga jij testen? Of heb je dat al gedaan? 2 dagen is genoeg om te testen... Er vroeg trouwens 1 van julie of ik al naar de ha was geweest,maar omdat ik ma voor iets anders bij de gyn was dacht ik daar op te wachten.. Maar ja daar ben ik nu ook echt nix wijzer van geworden.. Dus als ik vrijdag weer nega test en die week daarop nog niet ongi beng ga ik wel ff bij hem langs! Jullie denken waaseschijnlijk waarom pas zo laat,maar die ha van mij is echt een hufter,dus probeer hem alleen maar te bezoeken als het echt nodig is... En aangezien ze toch wel aageven dat het heel normaal is dat je menstruatie 8 wkn uitblijft na het stoppen met de pil,hou ik dat maaar aan. Sucses allemaal
Oke, ja ik snap precies wat je bedoeld. Mijn HA nam me ook niet serieus, ook omdat ik nog niet zo gek lang ben gestopt met de pil. Maar ik heb gezegd dat ik erop stond dat ik een verwijskaart kreeg voor bloed te prikken... Ben benieuwd wat er bij jou uit komt. Als ik van mijn gevoel uit ga, en mijn misselijkheid en buikkrampen, denk ik echt wel dat ik zwanger ben, maar we zullen afwachten... Succes!
jeetje jullie zitten in spanning zeg! wat raar dat de testen nog steeds negatief aangeven. Die verschijnselen lijken idd op zwangerschapsverschijnselen. Maar goed ik blijft dit ff volgen, ben nu toch wel benieuwd Succes!
Hallo, ik word er helemaal gek van. Ben 9 weken geleden gecurreteerd, heb tussendoor eens een test gedaan die neg aangaf. (cb dig). Na 9 weken nog steeds niet ongesteld, dus afgelopen maandag getest, gaf ie ZWANGER aan. 's middags nog eens getest weer positief. 's Avonds nog eens, toen NIET ZWANGER. ? Vanmorgen nog eens, wederom negatief. Hoe kan dat nou? Heb ook geen echte symptomen, maar was stiekem wel heel erg blij. Hoe kan ie nou 2x positief aangeven en daarna alleen maar negatief? Maar goed, afwachten maar....
Kan het zijn dat er nog hcg in je lijf zat witte? Vooral omdat je eerst posi testen zag en daarna enkel nega?
Hallo Tascha, daar was ik ook al bang voor. Maar heb ongeveer n 4 weken na de curretage getest, om te kijken wat ie aan zou geven. Toen gaf ie negatief aan, dus neem aan dat het HCG al uit mijn lijf is. Pff, wat een onzekerheid, he! Maar ga morgen maar eens met mijn plasje naar het ziekenhuis, dan weet ik het zeker. Groetjes
Hey ladies Ik moet jullie helaas vertellen dat de zijn komen kijken,ik wilde vanmorgen gaan testen .....en helaas het was rood! Balen maar ja op naar de ronde 2. Jullie allemaal sucses nog,duim met jullie mee.
jammer Lily maar nu weet je tenminste waar je aan toe bent. Die onzekerheid is ook niks! Succes verder.
Hoi Mensen, Zei ik eerder dat ik een heel vaag streepje zag. Ik heb gewoon een paar dagen gewacht en toen nog een test gedaan: heel vaag streepje. Echt heel vaag. Toch maar naar huisarts geweest en die wilde dat ik daar nog een urine test deed: Heel vaag streepje (HA dacht dus niet zwanger zo vaag was het). Ze wilde dat ik bloed liet prikken: de uitslag was: ZWANGER. Ik ben dus niet zo zeker van die urine testen.
Hey Caat gefeliciteerd meid! das goed nieuws. Zo zie je maar dat iedereen anders op testen e.d. reageert
Nouja, Ook bij mij heeft het nog niet zo mogen zijn. Ik heb gisteren de uitslag gekregen van de HA en blijkt dat ik niet zwanger ben. Ben wel teleurgesteld, maar het is ook wel een hele opluchting, dat ik nu zekerheid heb, en niet de hele tijd meer hoef te twijfelen. Ik ga nu wachten tot mijn NOD komt, en dan., op naar de volgende ronde!
He mupkee Balen zeg,dacht echt dat het bij jouw wel raak zou zijn! Maar idd begrijp wat je bedoelt!Nu weet je waar je aan toe bent en kun je opnieuw beginnen. Het is alleen zo balen dat onze cyclussen zo lang duren want dan duurt het in plaats van een maand wachten in 1 x 2 a3 mnd wachten! Maar ja niet treuren,maar klussen!haha Sucses meid en ik hoop voor je dat je nod snel komt!