Misselijk, hoofdpijn, steken...--> ongepland

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Gentle, Apr 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Hallo,

Vorige week (eerste week van strip) de pil vergeten op donderdag, ge-je-weet-wel-t op dinsdag daarvoor, dus eigenlijk moest ik de morning after pil halen. Niet gedaan, maar wel daarna extra beveiliging.

Nu heb ik steken in mijn buik, hoofdpijn en werd ik gisteren zooooooo misselijk en had ik onwijze diarree. Nu is een zwangerschap niet gepland, wel gewenst, en mijn man wil graag z.s.m. testen of ik zwanger ben.

Nu heb ik ergens gelezen dat je al zou kunnen testen op de 8e-10e dag na je gemeenschap oid, maar moet ik dit dan vanaf dinsdag of vanaf donderdag rekenen? En zouden we dan nu al kunnen testen? We zouden dan in ieder geval voor de zekerheid volgende week (in mijn stopweek) nog eens testen, maar ik vloei altijd al weinig in mijn stopweek, dus ik weet niet of ik daar ook iets aan zou kunnen zien.

Wie helpt mij, want ik ben dus totaal onvoorbereid en weet helemaal nergens van!

Groetjes

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    je kan pas 14 dagen na je ei mentrueren....en over de pil vergeten...jah de kans is zo klein dat las je je pil bent vergeten je ook daadwerkelijk zwanger word....daar kan ik niets overzeggen....maar ik zelf ben in 7 1/2 nooit zwanger geraakt van de pil vergeten en van diaree en andere mensen weer wel....dus gewoon stoppen met de pil in de stopweek dan merk het vanzelf en voor de zekerheid dan een test doen!

succes

3. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ook al gevraagd bij de verloskundige.

Vandaar een slotje.

Groet van Kiki