Help, ik weet het niet!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by leeuwin, Nov 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leeuwin

leeuwin Actief lid

Oct 20, 2006
    145
    0
    0
    Hoi,

Ik heb een vraagje. Ik ben nu een 4 dagen overtijd en nog steeds geen :evil: .

Ben in augustus gestopt met de pil met inmiddels 3 cyclussen van ongeveer 35 dagen Nu ben ik dus overtijd met een aantal klachten.
    Ongeveer een week na mijn eisprong

1. Buikpijn (beetje ongi gevoel, krampen en borreltjes in de buik)
    2. mega last van mijn borsten-tepels (niet normaal, steken, zet alsof ze groeien en de hele dag voel ik ze)
    3. errug moe wil het liefs iedere avond om 19.00 uur al naar bed en s´ochtends vroeg wakker.
    4. misselijk
    5. last onderrug

Maare nu heb ik afgelopen vrijdag een test gedaan negatief, kan het zijn dat ik toch ongi moet worden of te snel een test heb gedaan?

Weten jullie een antwoord

x leeuwinnetje

2. est

est Actief lid

Nov 22, 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    ik zou nog een paar dagen wachten en dan nog een test doen (als je dan nog niet ongi geworden bent)
    hoop dat je binnenkort 2 mooie dikke strepen mag aflezen ;)

3. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Hoi Leeuwin,

Het kan zijn dat je negatief getest hebt omdat je lichaam nog niet genoeg hcg (hormoon)
    heeft aangemaakt. Dus als ik jou was zou ik over twee dagen opnieuw testen. Succes !

Marie

4. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Oh meid, ik heb hetzelfde ! Heb vanmiddag laat getest en was NEGATIEF, ik ook 4 dagen over tijd.. ben sinds Januari gestopt, en heb in het begin 28dgn cyclus gehad, toen 1 keer 27 en daarna alleen nog maar 26 dagen ! En ik heb ook niet het idee dat ik nog ongesteld word... Ik heb net seks gehad, en ook geen pijnlijk gevoel, wat ik wel heb als ik ongesteld moet worden, toen ik naar mijn onderbuik keek, jeetje, weet niet of dat zou kunnen maar het is echt opgezet, vaag he !

Nou hopen op een wonderrr...

groetjes !

5. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Over een aantal dagen nog eens testen.

Ik zal voor jullie duimen :D

6. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    waarschijnlijk ben je nog aan het ontpillen.

Maar je kan voor de zekerheid over een paar daagjes nog is testen.

7. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Ik ben trouwens al vanaf Januari van de pil af... Dus bij mij is het geen ontpillen meer.. :-?

8. Niet meer actief

Hoi dames veel succes ik duim voor jullie. Het kan ontpillen zijn, leeuwin, ik zou over een paar dagen nog eens een test doen.
    jennie72

9. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    De test was bij mij tot 1,5 week na overtijd negatief terwijl ik mijn lichaam niet vertrouwde toch na die 1,5 week weer test gedaan: positief! Als je zou rekenen vanaf 1e dag laatste menstruatie dan zou ik nu 9 weken en 1 dag zijn. Vorige week echo gehad, blijkt dat het nu pas 6 weken en 3 dagen is. En dat terwijl mijn cyclus altijd normaal was. Blijkbaar een late ei gehad en hij/zij heeft er heel lang over gedaan om de baarmoeder te vinden. Maar volgens echo wel goed ingenesteld en hartje al gezien.. Dus zo zie je maar: ieder lichaam is anders en zelfs na 1,5 week kan het ineens positief zijn.. Dus: niet opgeven die hoop!

10. leeuwin

leeuwin Actief lid

Oct 20, 2006
    145
    0
    0
    Ja klopt bij mijn vorige cyclus had ik ook last van een paar kwaaltjes, test gedaan negatief werdt gewoon ongi, ik naar de huisarts bleek het ontpillen te zijn.

Maare nu zijn mijn klachten echt wel anders veel meer last van mijn borsten niet normaal meer.

Heb vandaag ook gependeld ging erg hard op en neer (jongen) grappig. (weet niet of ik dat moet geloven hoor! Maar is gewoon lachen)

Nou lellebel ook veel succes duimen we voor elkaar

x leeuwinnetje

11. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Nou he.. Spannend allemaal !
    Heb vandaag wel buikpijn, maar ook soms spierpijn gevoel, dus miss. komt het toch gewoon eraan en was ''t gewoon een rare cyclus, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, gewoon afwachten voor ons allemaal !

Groetjes !

Share This Page