help ik weet niet goed wat ik moet doen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ilonaganzeboer, 29 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Hallo dames help mij aub

Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden en ik moet nog 9 dagen wachten tot ik kan testen.

Maar nu is mij vriend morgen jarig en niemand weet er nog van dat we dit proberen en ik drink normaal gesproken gewoon alcohol maar nu wil ik dat eigenlijk niet stel dat ik wel zwanger ben!!

Nu is mijn vraag wat is een goeie smoes om biet te drinken want als ik niet drink valt het op.

Help me of zou 1 glaasje wel kunnen?? En ik drink alleen sterke drank want de rest lust ik niet :$

Help me

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ze zeggen altijd dat als je NET zwanger bent, het niet zo erg is als je een glaasje hebt gedronken. Maar ik denk dan; "niet zo erg" is niet hetzelfde als; het kan geen kwaad.

Gewoon niet doen en zeggen dat je vreselijke koppijn hebt.

3. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Gewoon niet drinken...simpel toch?
    Gewoon geen zin in een borrel kan je ook zeggen

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Yup
    of zeggen dat je antibiotica hebt voor blaasontsteking ofzo als ze er naar vragen

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Voor de zekerheid zou ik niks drinken. En zeg gewoon dat je geen zin hebt. Vind dat zo'n onzin om smoesjes te verzinnen, gaat een ander toch niks aan of je wel of niet drinkt.

6. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Lastig! 1 glaasje zal weinig kwaad kunnen, maar mocht het misgaan neem je het jezelf misschien wel kwalijk. Als je nou zou zeggen dat je zo'n zin had in een glaasje alcohol vind ik het iets anders, maar puur alcohol gaan drinken om geen argwaan te wekken zou voor mij de verkeerde reden zijn ;)
    Je kunt zeggen dat je pijnstillers gebruikt (voor je rug of hoofdpijn ofzo) en daarom geen alcohol mag drinken. Gewoon niet teveel nadruk op leggen en vlotjes op een ander onderwerp overstappen :)

7. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    De eerste weken is er nog geen bloedband dus het zou kunnen, persoonlijk zou ik het eerder gooien op antibiotica ofzo of hoofdpijn bijvoorbeeld.

8. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    1 glas inschenken en lekker van nippen...in het begin kan het nog niet zo`n kwaad.....of half witte wijn en half water? of je koop een fles alcohol vrije wijn/bier?

9. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jaaa, de verjaardag is bij jullie thuis toch?? Zeg tegen je vriend dat je twijfelt of je misschien zwanger ben en dat je een fles alcoholvrije wijn haalt. Elke keer als jij een wijntje neemt, pak je stiekem die fles en aan je visite geef je gewoon de normale wijn. Ideaal toch?? Niemand die het ziet als je in de keuken staat....
    Na een aantal wijntjes moet je natuurlijk wel een beetje spelen dat je aangeschoten bent. Hihi.

Ik snap best dat als je normaal altijd drinkt dat het dan meteen gaat opvallen als je niet drinkt. Dan krijg je vervelende vragen misschien....

Succes dus!

10. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Goeie ideeën van de wijn maar ik drink geen wijn of bier dat vind ik niet lekker ik drink beerenburg of wiskey vandaag mijn vraag als ik dat zou mixen zou dat kunnen

11. kellyk

kellyk Niet meer actief

Nou kom op zeg, je bent nog niet zwanger hoor.
    En de eerste 2 weken heb je geen bloedband met het kindje dus je kunt gerust een paar biertjes drinken, ik zeg niet dat je zat moet worden maar een paar glaasjes kan best.

12. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ik zou gwn van 1 of 2 glaasjes genieten
    Je hebt de eerste weken toch nog geen bloedband met je kind dus je kan gerust 1 of 2 glaasjes drinken, gwn goed wat ijs in de wiskey en wat minder wiskey erin en lekker nippen ;)

Stel je voor dat je een jaar bezig zou zijn om kinderen te krijgen dan zit je een jaar je eige in te houdene n dan is het raak endan moet je 9 maanden ;) dus ik zoi zeggen geniet van een beetje ;)

Deel Deze Pagina